חווית הרוכבים
מקום היציאה לטיול הרכיבה
הועלה על ידי sagi44
הסוסים

חוות סוסים היא לא מחזה נדיר בארצנו, אבל חווית הרוכבים היא הדבר הכי קרוב למתחם רחב ידיים של קאובויז אמיתיים. המקום שוכן בלב הכרמל המיוער והירוק, ומבטיח לבוקרים הישראלים הרפתקאות ומרחבים. הפעילויות בחווה מגוונות ומתאימות ליחידים, זוגות או קבוצות רבות משתתפים; רוכבים מתחילים ומנוסים עוברים הדרכה

קצרה ולאחריה יוצאים לחורש הטבעי של הכרמל רכובים על סוסים שמותאמים להם אישית לפי הגיל והממדים. הרכיבה מתאימה לבני 11 ומעלה, וילדים קטנים יכולים להתנסות בחוויה בגבולות החווה. זוגות יכולים ליהנות מחוויית רכיבה רומנטית עם עצירה בטבע שבה המדריך מפנק עם בקבוק יין אישי. בתום הטיול מוזמן הזוג לארוחת בשרים לאור נרות במסעדת קאת בלו המקומית.
אתגרים נוספים
קבוצות וחברות יכולות לשלב ביום הכיף בחווה פעילויות אתגריות נוספות כמו סנפלינג, אופניים, פיינטבול ועוד. מי שמעוניין ברכיבה מסוג אחר יכול להתנסות בנהיגה בטום קאר בליווי מדריך. הנהיגה ברכב השטח קופצנית אך בטיחותית ומהנה במיוחד.
מסעדה ואירועים
בתום הפעילויות האתגריות או לפניהן, אפשר לאכול במסעדה הבשרית קאת בלו שנמצאת בגבולות החווה ומעוצבת בהשראת המערב הפרוע. יש אפשרות לקיים שם אירועים עם מוסיקת קאנטרי ומלצרים הלבושים כבוקרים עד 250 איש בחורף ו-500 בקיץ.

batami
    העובדים מקללים ומתעללים בסוסים|2 04.09.13
    ביקרנו שם בחג רצינו לראות את הסוסים וראינו את העובדים מתעללים בסייחים בתור אחת שמבינה בסוסים הם ממש עינו אותו ואז העובדים התחילו לקלל אותנו ולזרוק לכיוונינו אבנים

sasmic
    קצת סתמי|3 14.07.13
    היינו במסגרת פעילות של מקום העבודה. חלקנו בחרנו ברכיבת שטח וחלק ברכיבה על הסוסים. הרכיבה על הסוסים התנהלה בקצב מאוד איטי והייתה קצת משעממת. רכבי השטח היו קצת יותר אטרקטיביים אבל גם פה לא היו שום הסברים על המקום, רק נסיעה סתמית.

donalo
    לא פאן לי במקסימום|3 03.10.12
    הנהיגה בטום-קאר היא חוויתית ויכולה להיות מהנה מאד, אבל: 1. הצוות ברובו לא איכפתי, לא אדיב ולא מנומס. רק המדריך בשטח היה סביר. 2. אין הדרכה והכנה מינימליות למסלול. זה לא קשה, אבל זאת רכיבת שטח עמוסת מהמורות עמוקות, שמיועדת לרכבים כאלה. וכן, כמה מלים יועילו. 3. אפשר להשתולל בדרך ולסכן אחרים כשנוסעים בשיירה. אפשר לעקוף בפראות, לעשות כל מה שרע בכבישי ישראל, רק בשטח. וכשהמדריך לא משתלט, אז לא כייף.

eliko421
    נסיעת שטח נחמדה|3 12.02.11
    רכבי הטום-קאר חביבים, עצלים מאוד אך מאפשרים את חווית הנהיגה. הרכיבה בשבילי הכרמל (השרוף בחלקו) מהנה, במיוחד בעונה זו של השנה (כלניות, נוריות ואפילו רקפות), בה ישנה פריחה גם על מרבצי האפר שנותרו בשטח. שעה ברוטו, עם עצירה קצרה להסבר בדרך. נחמד.

hello380
    תהלוכת מתים|1 19.04.10
    הלכנו כמשפחה בת ששה נפשות של מבוגרים,לחגוג יום הולדת באטרקציה מגבשת, יצאנו בקבוצה של כ20 רוכבים לערך. הסוסים התהלכו כמו קרונות של רכבת, כל אחד מבני המשפחה היה מפוזר במקום אחר ברכבת בלי יכולת לתקשר, לזכותם יאמר שאחד מהמדריכים עשה מאמץ וקיבץ אותנו לטור אך עדיין לא היה ניתן לתקשר כלל אחד עם השני. הסוסים היו כרובוטים לא סוטים ימינה ולא שמאלה מהדרך, אסור היה לעצור, אסור להסתובב, למעשה לא באמת היה צורך בנו שנחזיק אפילו את המושכות. לא יכולנו אפילו להצטלם בתמונה ביחד כולנו, למעשה הרגשנו מנותקים בלי יכולת לראות/להגיב/לדבר אחד עם השני למעט צעקות בודדות . היה לא אינטימי, לא מגבש, ובטח שלא אטרקציה. חבל.

nachsht
    חוויה|4 20.08.09
    היינו ביום כיף מטעם חברה שכלל נסיעה בטומקאר, רכיבה על הסוסים, ארוחת צהריים ועוד. אם להתעלם מהפשלות הקטנות, היה סה"כ יום חוויתי ומהנה

aridali
    הפעילות מהנה|3 20.08.09
    האנשים נראים מיקצועיים וחביבים, אבל לא אדיבים יתר על המידה והכל מתנהל בקצב איטי. הילדה נהנתה בסופו של דבר, אני פחות.

l9901
    החווה אותנטית|4 03.04.09
    החווה כיפית. לבילוי משפחתי. טיול סוסים / תום קאר. ארוחה במסעדה בה האנטריקוט הוא הכי טעים שאכלתי...חזרנו עם קבוצה. היה כיף גדול. תודה לאילן שתמיד מקסים !

dafnag
    סיבוב על סוסים לילדים|4 03.05.08
    סיבוב על סוסים לילדים- ליד המסעדה. 5 דקות (4 סיבובים סביב החצר בהליכה)- 15 ש"ח. "קינוח" לארוחה במסעדה השכנה. הילדים נהנו.

נירית1
    טומקאר - חוויה נחמדה בהחלט|4 25.04.08
    ערכנו סיור של שעה בטומקאר הורים ושני ילדים בני 5,8 שמאד נהנו מהחוויה. המחיר לא זול 320 ש"ח לרכב אבל הסיור אכן חוויתי. בהמשך הילדים רכבו של 5 דקות על סוס (אמיתי, לא פוני) תמורת 15 ש"ח. אחרי הפעילות אכלנו סמעדת קאת בלו הצמודה (ראה דירוג נפרד). בסה"כ חוויה נחמדה לכל המשפחה.
אתר מפה מעדכן בקביעות שעות פתיחה וטווחי מחירים, אך תמיד מומלץ לבדוק מראש עם המקום.