מרכבות שלמה ממוקמים בחוות הגמלים בנחל שלמה באילת. הפעילות העיקרית, מתוך כמה אפשרויות סיור, הינה טיול במרכבות חמורים אל הנוף המדברי של נחל שלמה ונחל צפחות. הטיול, המתאים לכל המשפחה ולילדים קטנים, נמשך בין שעה לשעה וחצי, בהם החמורים צועדים במעלה הוואדי ובמורד - רצים ודוהרים. הפעילות כוללת עצירה של חצי שעה בה מקימים מדורה, והמדריך מכין פיתות עם לבנה ותה צמחים ממצרכים שהביא עמו. הנהיגה במרכבות עצמית וגם ילדים יכולים לאחוז במושכות.
בעונות החמות יוצאים טיולים בבוקר ובערב ובחורף יוצאים טיולים במשך כל היום.

tomerbarlevi
    עדיף לוותר|1 07.03.11
    קיבלנו יחס מזלזל, המדריך היה לחוץ ללכת. יקר מאוד. עדיף לוותר

naamasah
    בילוי מדברי עם הילדים|5 12.04.09
    היינו לפני שבוע עם הילדים ונהנינו מאד. נסענו בעגלות רתומות לחמורים כרבע שעה, אחר כך עשינו הפסקה שבמהלכה הילדים הכינו פיתות בדואיות. אחרי שאכלנו פיתות טעימות עם לבנה ושתינו תה בדואי, יצאנו לדרך חזרה בדהרה משעשעת. המדריכים היו מצוינים. שמחתי לראות שהחמורים מקבלים המון אהבה וכבוד מהעובדים במקום.

ocp
    כיף גדול|5 23.08.07
    הבנות שלנו כל כך נהנו שחזרנו שוב שנה אחר כך לסיבוב נוסף (בינתיים הצוות התחלף וכלל מובילת חמורים קשוחה להפליא והרבה פחות נחמדה, אבל אפילו זה היה נושא לים של צחוקים).

orenmar
    כיף מדברי לכל המשפחה|5 06.11.06
    היינו בשבת , בנובמבר, מזג האויר היה אידיאלי. המדריכה שלנו, ליהיא , נשמה של מדבר וחופש נתנה את כולה להצלחת החוויה.תודה ליהיא. נהננו מהרכיבה , מהנוף המדהים, ההסברים המענינים, והאוכל המדהים. בקיצור מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים.

עידוגילעופר
    חוויה מהנה לילדים ולגדולים|4 07.10.06
    הופתענו לטובה טיול קצר עם חמורים בנהיגה עצמית ועם מדריכה נחמדה היה מאוד כייף לילדים ואפילו שני ההורים נהנו .