מקום בלב - טיולי סוסים ורומנטיקאר

בחווה של איל ועדנה חפר יש דיר עיזים קטן ובו פינת קפה בשירות עצמי, שישה סוסים ורומנטיקאר. הרומנטיקאר הוא רכב גולף קטנטן עם ארבעה מקומות ישיבה שהותאם לטיולי שטח. טיולים ברומנטיקאר, המגיע למהירות של 15 קמ"ש, מותאמים לכל המשפחה ואינם מחייבים הדרכה צמודה. כל הנדרש להם הוא רשיון נהיגה.

חפר מארגן טיולי סוסים בסביבה כאשר המסלול המומלץ יוצא לכיוון נחל אבירים ומשם למערת המקדש שממנה יש נקודת תצפית טובה על נחל כזיב והאזור. משך הטיול משתנה והארוך מבינהם הוא בן ארבע שעות וכולל פיקניק שבו מוגשות למשתתפים גבינות עיזים מעשי ידיה של בעלת הבית. טיולי הסוסים בהדרכתו של חפר, מותאמים לעד שלושה זוגות ולילדים מגיל 10.

קבוצות גדולות יכולות לשלב בין טיול הסוסים והרומנטיקאר. בתיאום מראש המקום מארח טיולי סוסים ומאפשר להקים אוהלים במתחם בחווה שהוכשר לכך. חפר, איש חינוך בעברו, מעביר בחווה גם סדנאות קבוצתיות המתאימות כיום גיבוש לצוותים וארגונים.

talmi
    רומנטיקאר- הטוב והרע|3 19.11.16
    הגענו למקום בשבוע האחרון של אוקטובר 2016 ארבעה זוגות לאחר תיאום מוקדם. קיבלנו את הרינג׳רים לאחר הדרכה ופרוט אמצעי הבטיחות. סהכ חויה נחמדה , אולם- הרינג׳ר שלי היה פגום, חסר כח בהשוואה לאחרים, חגורת הבטיחות נסגרה בקושי רב, נאמר לבעלים כבר בהתחלה , סירב להחליף אותו. חזרנו לאחר יותר משעתיים וחצי, למרות שלא נאמר מראש, ולמעט שתי תצפיות קצרות לא עצרנו, רצה לחייב אותנו בסכום גבוה יותר, רק לאחר דין ודברים לא נעים, הגענו לפשרה. המסלול מעגלי, יש קטע דרך משובש מאוד שמשעמם לעשותו פעמיים לא בטוח שהייתי מעונין לחזור, או להביא תיירים ( אני מורה דרך).

yassour
    טיול חווויתי בתוך היער|5 25.06.12
    הגענו משפחה גדולה של 15 איש, יצאנו לטיול עם סוסים ורומנטיקארים, ונפגשנו באמצע לפיקניק עם הגבינות המעולות של עדנה. החוויה לרכוב על סוס היא ייחודית, ואיל הוא מדריך ומלווה נהדר.

efi1405
    מסלול כייפי מאבירים לפארק גורן|4 08.02.11
    ה"רכב"הוא סוג של ריינגר מוגבל מהירות אבל עם עבירות מעולה.המסלול חוויתי וכייפי מאבירים לפארק גורן בדרך נוף מקסימה.קבלת הפנים וההסבר נעימים ומסבירי פנים.הורדת הכוכב משני טעמים:המהירות המאוד מוגבלת של הריינגר שלעתים נתנה לנו תחושה של קלנועית בקיבוץ,והמחיר או יותר נכון תוספת המחיר(לקחנו לשעתיים והחזרנו אחרי שעתיים וחצי ,אייל ביקש שנוסיף לתשלום,טוב ,לא באנו להתמקח אבל קצת קטנוני.גם אם רוצים לא ניתן לבצע מהר יותר בפעם ראשונה)

סיגל
    טיול מומלץ|5 27.09.09
    לקחנו את ה"רומנטיקאר" לטיול של שעתיים בפארק גורן + סלסלת פיקניק. הנוף על המונפורט מקסים, סלסלת הפיקניק כללה את כל מה שצריך והוסיפה מאוד לטיול. מומלץ!

tomika
    חוויה כיפית לכל המשפחה|5 17.08.09
    הגי'פון מתאים לעד ארבעה מקומות + כלב.רכב חמוד בעל עבירות מצויינת שנותן לטיול הזה אופי מעט אתגרי וחוויתי גם לקטנים וגם לאלו שמעט חוששים מנסיעה בשטח.שעתיים של טיול שונה, הנופים מהממים, התמזגות עם הטבע, העיזים והפרות, צחוקים ובעיקר החוויה. אייל מאוד חביב ודואג להסביר ולהקדיש לכל פרט ופרט במסלול ובנושא הנהיגה בכלי.מומלץ ביותר!

tamirs
    פשוט ונחמד|5 02.05.09
    הגענו שתי משפחות ולקחנו את הרכב לשעתיים, המסלול לפארק גורן חביב, וההסברים וקבלת הפנים מעל המצופה. לאחר מכן הוזמנו לאיזור החווה, גם שם הייתה חוויה לילדים, ומקום מושקע, נקי ושקט למבוגרים. מומלץ בחום והתיאום מראש חשוב.

uri_ravzin
    פשוט כיף!|5 06.07.08
    לקחנו רומנטיקאר לשעתיים (מספיק בהחלט) - פשוט נהננו מכל רגע. איל היה מאוד נחמד ומסביר פנים, הסברים מפורטים והמלצות. כמו שנכתב כבר - אם היה מסלול היה מעגלי ולא הלוך-חזור אז היה פשוט מושלם. מעבר לכך - בהחלט חוויה מרעננת וכיפית. כדאי!

date42
    הרומנטיקאר -רומנטי ומיוחד|5 21.10.07
    לקחנו את הרומנטיקאר לארבע שעות וקיבלנו גם תיק פיקניק מושקע. הטיול ברכב מדליק וכייפי, והפיקניק נפלא. מומלץ בחום לזוגות שמחפשים חויה רומנטית אחרת.

mifa_bar
    נחמד,חוויתי|4 20.09.07
    לקחנו את הרומנטיקאר ל-3 שעות. הנוף מדהים,השרות מאיר-פנים ומקצועי.אם המסלול היה מעגלי ולא חוזר על עקבותיו היה מושלם.

jnader
    מאוד נחמד|5 12.09.07
    אני ואשתי לקחנו את המסלול של השעה ורבע. היינו עם עוד שני זוגות. הסוסים שקטים ונקיים. אייל היה מאוד נחמד ולא חסך בהסברים. המסלול עובר ביער הסמוך והוא מאוד סלעי, עם עליות וירידות, דבר שמוסיף קצת עניין לרכיבה. המעבר בין העצים והצמחייה מספק הרבה שפשופים בצד ובראש (להקפיד על מכנסיים ארוכים וקסדה). טיול מאוד נחמד באווירה ובמקום קסומים. בהחלט מומלץ.