חברת טיולים המציעה פעילויות שטח המתאימות לקשת גילאים רחבה. מוקד הפעילות של החברה נמצא בשאר ישוב ומשתרע על שטח של 14 דונם בינות עצי פקאן, מדשאות ופינות ישיבה. בין הפעילויות: טיולים ברכבי שטח בנהיגה עצמית, טיולי אופניים, פארק אתגרי בשילוב משחקים היתוליים, בישול בשטח, שייט קיאקים וסירות נהר, סיור ביקבי בוטיק וטיולים רגליים.

הפארק האתגרי מתאים לפעילות קבוצתית ותחרותית, ומציע מספר מתקנים כמו מעבר חבלים ואומגה.

nachsht
    היה כיף|5 26.02.17
    קיבלו אותנו שני מדריכים סימפטיים, הכלים היו מאורגנים כראוי. מסלול מהנה (בעיקר ביום האביבי בו הגענו) וההסברים מגבעת האם על האיזור היו מוצלחים וכך גם ההפסקה עם התה על גדת הבניאס סה"כ אחלה

ocp
    קצת אקשן לילדים|4 21.08.13
    דיווח מכלי שני: היה כיף ומעניין, הרבה אבק.

yoavbp
    מקצועי וכייפי|5 19.08.12
    סיור כייפי של שעה וחצי לכל המשפחה. לקחנו ריינג'ר ל- 4 (עלה 300 ש"ח אחרי הנחה) ויצאנו לטיול המודרך עם עוד 5 כלים. ההדרכה מקצועית ומעניינת. המסלול יפה וכייפי (לא מומלץ בשעות החמות). בין היתר יש עצירה בנקודה מקסימה על הבניאס ויש אפשרות להיכנס למים הקרירים. בסה"כ חוויה כייפית לכל המשפחה. ניכר שמקפידים מאד על הזהירות, הבטיחות כמו גם ההדרכה המקצועית. בהחלט מומלץ

nir_e
    כדאי|4 13.05.12
    דרך שונה וכייפית להכיר את נופי הגולן, מסלול חביב ומדריכים טובים

dove1
    טיול ריינג'רים|4 27.09.10
    לקחנו 2 ריינג'רים, הצטרפו אלינו עוד משפחות, המדריך מוביל, טיול של כשעה וחצי כולל עצירה לצורך תצפית והסבר על האיזור, מאוד נחמד וכיפי.

boazhovav
    כיף בבוץ|5 08.02.10
    עולים על הטרקטורטנים, מניעים, ויוצאים לטיול של שעה וחצי בנופי הצפון - בוץ, סלעים, שלוליות ושאר אתגרים כייפיים לחובבי נהיגת השטח.

eliko421
    טיול חוויתי בנהיגה עצמית|4 07.10.09
    חברה המפעילה ריינג'רים, בעלי מושב אחד או שני מושבים (לשלושה או חמישה נוסעים בהתאמה). טיול שטח חביב בן שעה וחצי המטפס מעט על רמת הגולן. הפסקה קלה למים קרים (בשאר החברות נהוג להכין קפה ...). מדריך מוביל מלפנים בלבד (לא היה מאסף - בשונה מחברות אחרות, אולי בגלל שהיינו רק ארבעה כלים) ולכן מהירות הנסיעה היתה איטית (המוביל רצה לראות את כל הכלים כל הזמן). בסה"כ מומלץ - חוויה לא יקרה, שניתן להוזילה דרך שוברים או כרטיסי ועדים.

NoaMaya
    מתאים לאבא ולילדים|5 29.09.09
    ה"מיול" החביב והפשוט לנהיגה אפשר לכולם להנות מנסיעה רגועה בשיפולי רמת הגולן. המדריך היה חביב ובעל ידע טוב.

elima
    פאוור ריינג'רס|5 09.08.09
    הטיול לעבר רמת הגולן על גבי ריינג'רים, מלווה בהסברים על האזור שבו נסענו, עם הפסקה קצרה לקראת הסוף בבניאס לצורך התרעננות והורדת אבק הדרכים. כשמו של המקום, הטיול באיזי ומתאים למשפחות. המארגנים מאוד נחמדים ועושים הכל בכדי שכולם יצאו מרוצים. ואכן, זאת ההרגשה שאיתה יצאנו בסוף הטיול. נתן טעם לעוד.

helib
    טיול ריינג'רים|5 11.04.09
    היינו 2 משפחות והצטרפו עוד 2. כל אחת בריינג'ר כאשר המדריך מוביל. הטיול ארך שעה וחצי ובדרך עצרנו ליד הבניאס לשתות תה צמחים שהוכן מראש. בתקופה הזו הפריחה משגעת, לא חם מדי, ראינו חסידות, דורסים ואפילו איילים מקפצים מרחוק. קיבלנו הסבר על ההיסטוריה והגיאוגרפיה של האיזור. מומלץ מאוד, אך לדעתי בעיקר בעונה הזו, לפני שהכל מצהיב.