מסלולי טיול עם נוף עוצר נשימה
טיולי הדן בקיבוץ דפנה מציעים חוויה משפחתית מהנה במיוחד. בתוך מתחם טבעי, בנוף עוצר נשימה, בין נחלים, מטעים ופרדסים הכשירו כאן מסלולי טיול מיוחדים, מישוריים ומוצלים, המתאימים לכל הגילאים ובכל עונות השנה. בקיץ תוכלו ליהנות בתוך המים, ובחורף בחורף תיהנו מפריחת רקפות וכלניות ומהזרימה החזקה של הנחל.

בטיולי הדן ילדים ומבוגרים יכולים לגלות את הפינות הקסומות לאורך נחל דן, להביט על נופי הגליל העליון וליהנות ממגוון גדול של חוויות מאתגרות, מסקרנות ומשעשעות. כאן תוכלו לבלות שעות ארוכות, לספק את יצר ההרפתקנות ולהתחבר אל הטבע הנפלא של הגליל.
בטיולי הדן תוכלו לחוות את הטבע בדרכים רבות

***טיול בקלאב קאר:*** נסיעה רגועה ונינוחה בטבע לכל המשפחה. היתרון הגדול הוא שכל המשפחה יכולה לשבת יחד בכלי רכב אחד. אל תצפו לנהיגת אקשן אקסטרימית, אבל דווקא בגלל האופי הרגוע הוא הפך לבחירה המועדפת של הרבה משפחות שרוצות ליהנות מהטבע עוצר הנשימה באיזי ולתפוס קצת שלווה.

***טיול באופניים חשמליים:*** רכיבה ללא מאמץ עם מקסימום הנאה מהמראות והריחות של הטבע.

***טיול באופניים:*** למשפחות, יחידים וקבוצות. אופניים זוגיים, עגלה נגררת, חצי אופן וכיסא תינוק.

***טיול באופני שטח:*** לחובבי האדרנלין, פעילות פיזית פשוטה למדי, חוויה המשלבת פעילות ספורטיבית וטיול לשבירת השגרה.

***טיולים רגליים:*** טיולים במסלולים מישוריים ומוצלים בחורף ובקיץ. תוכלו לטבול בנחל, להכין קפה ולאכול אבטיח אדום ומתוק. רחוק מהבית, מהמשרד ומהשגרה, תצאו החוצה ותיהנו מהשקט.
**חגיגה לכל המשפחה**

הבילוי במתחם טיולי הדן הוא חגיגה לכל המשפחה. זהו שילוב מושלם בין יום כיף לכל המשפחה ולבילוי בחיק הטבע. אל תתפלאו אם הילדים ירצו לבוא כל פעם שאתם מבקרים בצפון! למזלכם בטיולי הדן יש דברים חדשים בכל ביקור מחדש. אז איך אתם אוהבים את הנחל שלכם?

danam_20
    נפלא!|5 18.04.17
    יצאנו 8 מטיילים לטיול של אחר צהריים. המסלול לא קשה כלל (2 ילדים בני 10-11 רכבו את כולו ללא בעיות) ועובר דרך פרדסים עם ניחוחות משכרים כשרמת הגולן והחרמון מלווים אותנו מצד אחד והרי נפתלי מהצד השני, דרך נחל הדן עם אפשרויות טבילה ושאר פינות חמד קסומות. ניתן לשכור ערכת קפה להעצמת החוויה בטבע. לילדים קטנים אפשר לשכור חצי אופן או עגלה נגררת. מתחנו את הטיול על פני שעתיים וחצי ונהננו מכל רגע.

galiavu
    נחלי הצפון - יש דבר כזה|5 19.07.15
    למעשה שם המקום הוא "טיולי הדן" ולא "פלגי הדן", אבל המהות אותה מהות: אופניים לטיול עצמי או מודרך בשבילי הסביבה. הצוות מקסים (מאיה!)והשירות מעולה. ברגע הראשון, כשיצאנו מהמכוניות הממוזגות שלנו לגל החום שבחוץ, המחשבה שאפשר לעשות במז"א כזה טיול אופניים וגם ליהנות ממנו נראתה לנו קצת אופטימית מדי, שלא לומר מופרכת ומטופשת. באומץ רב ומתוך קבלת הדין נמרחנו היטב ויצאנו לשטח, אבל כרבע שעה אחרי תחילת הרכיבה - כשהגענו לבריכה הקפואה של "המחלק" - כבר נשרו מאיתנו כל שרידי הפסימיות והיינו מאושרים כמו סלמונים שהצליחו כנגד כל הסיכויים להעפיל במעלה נחל מולדתם ולהגיע למנוחה ולנחלה. אופציה (גם קיצית!) נהדרת.

drmike
    שילוב מוצלח|5 17.08.13
    מסלול קסןם צוות נעים ואופניים איכותיים - מומלץ מאוד

שלוםעלישראל
    כיף של טיול|5 03.12.12
    נסענו משפחה בת 7 נפשות, כולל סבא, סבתא ונכדים. כולם נהנו. אופניים איכותיים. נחזור שוב בטוח.

mira121
    מומלץ לכל המשפחה|5 08.11.12
    הגענו שלוש משפחות. השירות היה אדיב המסלול מקסים ולא קשה גם למי שאינו רוכב מנוסה. בילינו שלוש שעות ברכיבה ועצירות על גדות הנחל. כדאי לקחת קפה ונישנושים . מקום נהדר לעצור את מירוץ החיים ולהנות מטבע מים וספורט.

goodlife
    יופי של דיווש|5 16.06.12
    מסלול נחמד מאוד. מי שעושה את התוספת, יש לשקול להיכנס לנחל שניר. שירות אדיב. האופניים מכווננות ומטופלות היטב.יש להביא בקבוקי מים. בהחלט מתאים למתחילים.

ריקימ
    רכיבה נעימה במישור|5 02.05.12
    שכרנו 4 זוגות אופניים ואופני טנדם. מסלול מקסים, מישורי, המסלול כולו עובר במקביל לנחל, כל רבע שעה עצרנו להנות מהנוף, והזרימה של המים. מומלץ להביא איתכם ערכת קפה ועוגיות לפיקניק על הנחל בדרך. סוף המסלול בקיבוץ דפנה - מתחם של מדשאות וצל על הנחל.הצוות אדיב. מומלץ בחום

רוט
    דיווש נעים|4 25.02.12
    שכרנו 4 זוגות אופניים, קיבלנו מפה ומסלול ודיוושנו במטעים ולאורך נחל דפנה ונחל דן. הנוף מקסים, השירות היה ידידותי ונעים. לא יזיק לתחזק את האופניים קצת יותר טוב - בידקו אויר והילוכים לפני שיוצאים לדרך.