ספסלים שהשתמרו יפה
בריכת המים
מבט ממגרש החניה

לבריכה הזאת יש בעל בית

מי מעיין דיר עזיז, המכונה גם מעיין כנף, מנוקזים אל בריכת בטון מלבנית ( 4X7 מ'), בסגנון בריכות הקצינים המוכרות של הגולן. עזיז על שום...

trattnh

מקום יפה - למעט הדבורים|4 19.04.12
היינו שם בקיץ שעבר. הילדים נהנו מהמים ומהנדנדה. המבוגרים מהנוף. הבעיה היתה שהיו שם המון דבורים והילד אפילו נעקץ...
אתר מפה מעדכן בקביעות שעות פתיחה וטווחי מחירים, אך תמיד מומלץ לבדוק מראש עם המקום.
עוד אטרקציות מומלצות

עין איעין אי"ה מומלץ מפה9בריכת המים הצוננת עין אי"ה, היא אולי הבריכה הכי אסטרטגית שאפשר לטבול בה בשיפוליה הדרומיים של רמת הגולן. הבריכה שנמצאת מזרחית לקיבוץ מיצר, צופה ממרחק של פחות מקילומטר על משולש הגבולות ירדן-ישראל-סוריה, היכן שנחל הרוקד נשפך לנהר הירמוך בדרכו מערבה. הבריכה המרובעת אינה גדולה, כארבעה מ"ר והמים בה קרים ונקיים, למעט מעט אצות מים ירקרקות ולא מזיקות. מקור המים הוא מעיין הנובע במעלה המדרון וצמחייה ירוקה מסמנת את נתיבו. עץ שיזף אדיר ממדים נאחז היטב בקרקע הקשוחה, מציע מקום מוצל לפיקניק ומנוחה ליד המים. עין אי"ה נקראת על שמו של אילון יעקב הורביץ שנהרג בעת שירותו הצבאי. חבריו בחרו במקום היפה והמבודד הזה להנציח את שמו ושיקמו את הבריכה, מזכרת מהסורים, הוסיפו ספסל והפכו את השטח למזמין ונעים. קצת חבל שמטיילים אחדים אוהבים להשאיר שרידי פיקניקים לבאים אחריהם באזור החניה. איך מגיעים: פונים מכביש 98 אל קיבוץ מיצר, חולפים על פני הכניסה לקיבוץ ובצומת T פונים ימינה לכיוון סוף מסלול נחל מיצר. לאחר כ-700 מטרים פונים שמאלה אל כביש צר היורד לעבר הנחל. לאחר כ 1.1 קילומטר פונים שמאלה אל דרך עפר, חולפים על פניקרא עוד