מה זאת אהבה? מוס מרציפן,פרחי שוקולד ונשיקות תות
סדנת שוקולד מבוגרים
פרחים משוקולד

צ'רלי, אביטל והשוקולדה

אם אתם חולי שוקולד, מהסוג שמנסה כל סוג חדש שיוצא לשוק, ורק בגלל הריח הייתם עוברים בצומת עלית עד שהמפעל עבר לנצרת, כדאי לכם לבקר במפעלון השוקולד של אביטל בבנימינה. בלוקים של שוקולד בלגי גולמי משובח, חמישה קילו כל אחד, מומסים
כאן בחום מבוקר ונוצקים לתבניות פטיפורים בטעמים שונים.
המקום הוא קטן, חלל אחד למשרד ועבודה. למרות זאת, אביטל שמחה לארח בו כל מי שרק עובר בסביבה. צריך רק לדחוף את קצה האף בדלת, ומיד יזמינו אתכם להכנס פנימה. במפעל מתקיימות סדנאות שוקולד שמוזמנים אליהן מבוגרים וילדים מעל גיל 5. בחלק הראשון של הסדנה מתארת אביטל את תהליך הפקת השוקולד מפול הקקאו ועד חנות הממתקים. אחר כך מקבל כל אחד חומרים לעבודה ומגשים את הפנטזיה הפרטית שלו בנושא. הסדנאות מתקיימות לקבוצה של בין 12 ל-40 משתתפים, בתיאום מראש ובימים א-שישי - במפעל הפטיפורים.

yoavbp
    מתוק לו מתוק לו אבל יקר|4 22.08.13
    נתחיל מהטוב- ביקרנו בסדנא יחד עם שני הילדים בני 5 ו-10 לפעילות של כשעה וחצי שחלקה הסברים על מוצא השוקולד, איך עושים שוקולד וכו' ולאחר מכן עברנו להכנת הפטיפורים. הילדים מאד נהנו מההכנה ובסיום הסדנא יצא כל אחד מאיתנו עם מגש ארוז ויפה של כל הפטיפורים שהכנו. חצי כוכב ירד על המחיר הלא זול- 90 ש"ח למבוגר ו-70 ש"ח לילד. חצי כוכב נוסף ירד על כמות האנשים בסדנא - לצערי, נוצר מצב בו לי ולאשתי לא היה מקום למשטח עבודה ועבדנו יחד עם הילדים..זה היה קצת מרגיז למרות שאביטל עשתה מאמץ לרצות אותנו וקיבלנו חומרי גלם גם עבורנו שכן בכל זאת שילמנו 90 ש"ח עבור כל אחד מאיתנו.. שווה לוותר מעט על הכמות בשביל האכות.

finzi
    מעל המצופה!|5 22.10.10
    הגענו קבוצה של 10 אנשים עם 2 ילדים קטנים. לא היו לי ציפיות גדולות, כמי שאיננו חובב במיוחד ארועי "גיבוש" כאלה. הופתעתי לטובה מאד! נהניתי מאד מהכנת השוקולדים, היה שפע נדיב של חומרי גלם וטעימות, וגם הילדים הקטנים - 7 ו-4.5 - נהנו ביותר. שום רבב של פלצנות. חזרנו הביתה מצויידים במעשי ידינו הטעימים. מומלץ לחגיגת יום הולדת או ארוע משפחתי/חברי.

עירית66
    הגענו לסדנה זוגית|5 04.10.10
    כשנכנסים למקום הקסום של אביטל מבינים למה התכוון יוסי בנאי כששר "אני שיכור ולא מיין", ריח השוקולד עוטפותך מכל הכיוונים ומאותו רגע החיוך ממלא אותך מבפנים וכמעט שלא צריך יותר. הכנו סוכריות שוקולד על מקלות, פרלינים ממולאים, טראפלים מצופים, מרציפנים ממולאים ומצופים,,, בכל פעם שהיה נדמה לנו שזהו, מסיימים, הוציאה אביטל חומרים נוספים, סירופים מיוחדים וקרמים משובחים. מומלץ ביותר!

אטגצ
    היה מקסים !!|5 29.09.10
    אמנם אנחנו שוקוהוליקים אבל ללא קשר נהננו היום מאוד בסדנא. האירוח רחב הלב , הנעים והנינוח גרמו לילדיי ( 9 ו - 13 ) ולי לבטא את היצירתיות שלנו, את האהבה לאוכל ובעיקר ללקלק שוקולד בלי הפסקה. התוצרים היו ט ע י מ י ם !! לא לשכוח להביא צידנית אם הדרך היא ארוכה הביתה לאבא שמחכה בקוצר רוח...

trattnh
    נחמד|4 26.08.10
    לאוהבי שוקולד...

michaleven
    כיף אמיתי!|5 24.08.10
    השתתפתי בסדנא עם שני ילדי בני ה-11 ו-7.5. היה מהנה ביותר. נסענו ברכבת מהרצליה לבינימינה, צעדנו כמה דקות למבנה ושם פגשנו באביטל. הסדנא היתה טעימה, מעניינת, יצירתית. ניחוח השוקולד באוויר מיסטל אותנו לגמרי ויצאנו משם שמחים וטובי לב + קופסת פוטיפורים שהכנו משוקולד ועוד כל מיני דברים טובים. מומלץ ביותר!

בובקוב
    אנחנו כבר מתגעגעים|5 09.08.10
    כמו בכל קיץ אנחנו מוצאים עצמנו שוב ושוב במקום הנפלא הזה. כל שנאמר לא ימחיש את החוויה המתוקה בה אנו שרויים בכל פעם מחדש. תודה לך אביטל נהדרת ולבנות שאיתך. להתראות בשנה הבאה.

talushle
    הכי טוב!|5 09.08.10
    שוקולדים מעולים ומענגים, אירוח לבבי ויחס מדהים לילדים. כאן מרגישים רצויים! כל הכבוד לאביטל הנפלאה. רעיון: קחו את הילדים ברכבת (הם נהנים מכל רגע!), תרדו בתחנת בינימינה, תדפיסו מראש מפה איך להגיע מהתחנה לחנות (3 דקות הליכה) וספרו לילדים שמדובר במקום סודי וקסום. מובטח לכם ולילדים בילוי מ ק ס י ם.

elenor
    זוכרים את הסרט הנפלא "שוקולד"?|5 26.03.10
    בסרט, השוקולד ממיס לבבות וממלא אהבה. כך זה גם בסדנא של אביטל, אשה מקסימה שההרצאה שלה על השוקולד מרתקת להפליא. כולנו (זוג ובנות 6 ו- 10)נהנינו משעה של יצירה ועבודת יד בשוקולד מצוין ומהדרכה צמודה .יצאנו עם קופסאות מלאות בפטיפורים מעשי ידינו ועם טעם מתוק בפה... כיף גדול, מומלץ בחום!

ירקרקה
    מעולה!!!!!|5 21.02.10
    הפתעתי את אחותי וחברותייה, 20 נשים הלכנו למומלצת מפה, לא הצטערנו לשנייה. יצאנו שיכורות מאושר מלאות נחת ושוקלד משובח מעשה ידינו...תענוגות וכל מילה מעתה מיותרת: פשוט ללכת
אתר מפה מעדכן בקביעות שעות פתיחה וטווחי מחירים, אך תמיד מומלץ לבדוק מראש עם המקום.
עוד חנויות מומלצות

החצר הישנה בעין שמרהחצר הישנה בעין שמר מומלץ מפה9.5החצר הישנה של עין שמר הוקמה בשנת 1913 כתחנת שמירה של ארגון השומר בפתחו של ואדי ערה. מאז עברה כמה שינויים, בעיקר עם התיישבות הקבע של אנשי השומר הצעיר בשנת 1927, אבל מבניה נותרו מאז כמעט כשהיו. בתחילת שנות השמונים החלו עבודות השחזור והפיכת החצר למוזיאון הפתוח למבקרים. המוזיאון המושקע והמטופח ממחיש לילדים המבקרים בו את אורח החיים החלוציים בפעילות כאפיית לחמים בתנור לוהט, כיבוס בגדים על קרש, התלבשות בבגדי החלוצים ובפעולות חקלאיות כמסיק והפקת שמן בבית הבד, קציר וטחינת קמח ובציר והכנת תירוש, בהתאם לעונה. הילדים הגדולים יותר והמבוגרים סופגים מידע היסטורי וחברתי על חיי הקיבוץ ובוחנים את הדילמות בחייו של הקיבוצניק כיחיד אל מול החברה לאורך השנים, בחדרי תצוגה בבית האבן הישן. חללי התצוגה מוקדשים לילדות בקיבוץ, לערך העבודה, למקומו של היחיד בקבוצה ולתרבות ואמנות. בחדר תצוגה נוסף, בובות בלבושן של דמויות אופייניות לתקופה מדגימות את שהתרחש בארץ ישראל בימי המנדט הבריטי.קרא עוד