הועלה על ידי nisimbarda

מסעדת איסקנדר- קבב על הירדן

אתם מוזמנים לחוויה קולינרית במסעדת איסקנדר הכשרה למהדרין וממוקמת על הגדה המערבית של נהר הירדן, כחלק ממתחם רפטינג נהר הירדן.

במסעדה מוגשות מנות עיקריות אשר הינן נתחי בשרים עסיסיים ומשובחים, בתוספת ירקות אנטיפסטי. המנות מוגשות על מחבתות ברזל לוהטות ולצידן מאפי טבון טורקיים חמים ופריכים כגון: לוואש –מאפה טורקי עם קצח ושומשום, לחמא עג'ון – מאפה דקיק ופריך עמוס בשר טחון, סלטים טריים וביתיים המוכנים במטבח המסעדה ועוד והכול כמובן מוגש בשפע ובחיוך.

נדבעדן
    מסעדה טובה לאחר השיט|4 19.08.19
    המסעדה ממוקמת בכניסה לרפטינג נהר הירדן. ביקרנו במקום קבוצה. מגוון סלטים טריים וטעימים, פיתות הנאפות במקום פלטת בשרים טובה נתחי הבשר, קבב פרגיות עשויים טוב. שירות טוב + מומלץ.

אבירם
    היה טוב|5 25.04.16
    סלטים טריים בשרים מעולים צוות נחמד שירות טוב

ofel1
    לא ראוי לביקור|1 14.04.16
    המקום הוא מלכודת תיירים. מזון נחות במחיר מופקע. היחוד בלחם לא מצדיק את הביקור, ההמתנה, הרעש והשרות שמתחת לכל ביקורת.

nachsht
    ניסיון לא מוצלח|2 27.12.12
    כאבי הבטן שקיבלתי אחרי הבקור במסעדה העידו שמשהו לא היה בסדר עם איכות האוכל במסעדה והשאירו טעם רע, חבל...

droreyal
    לאכול טורקי ולנוח|4 17.10.11
    אמנם אתר הרפטינג מלא אבל המסעדה עומדת בעומס בכבוד. אוכל נחמד, מנות גדולות ושרות משתדל. הלחם לסוגיו (ממולא ושטוח עם חצילים ובשר) מצויין. יש תמורה !

efi1405
    קלאסי לאחר רפטינג בירדן|4 06.08.11
    היינו היום 13 איש אחרי רפטינג,עייפים ורעבים.השירות היה טוב והאוכל ראוי וטעים.לקחנו עסקיות שתקפות גם בשבת 69 שח מבוגר 45 שח ילד.לחם תורכי וסלטים חופשי ,מנות עיקריות בגודל עצום וקינוח גלידת תאנים,שווה ומומלץ.

naorzeevi
    הופתעתי לטובה|3 25.12.10
    בפעם הראשונה שהינו במסעדה, זה היה בחג שבועות בצהרים. המסעדה הייתה מלאה ועמוסה. השירות היה איטי להחריד וכמו שמישהו כתב כבר, המלצריות מעופפות ומתעלמות. מהאוכל נהנינו והוא היה יותר מסביר. למרות שקראתי את הביקורות האחרונות שהיו מבינוני עד רע מאוד, החלטנו לחזור בגלל האוכל שהיה לטעמינו. הגענו בשבת אחה"צ והמקום היה די ריק. המלצרית ששירתה אותנו הגיעה לשולחן כל כמה דקות לוודא שהכל בסדר. כל בקשה נענתה במהרה וגם האוכל הגיע מהר. מאוד הופתענו מרמת השירות שהשתפרה. יכול להיות שזה בגלל שהמסעדה הייתה ריקה או שזו הייתה "סתם" מלצרית חרוצה.

talmo
    מזמן לא ראיתי כזאת רמה נמוכה|1 05.09.10
    ביום טיול עם הילדים ממש אין כוונה להתפנק. אבל שניצל במחיר מופקע ועוד מסוג קפוא? פרגית במחיר 62 ש"ח חצי שרוף חצי חי (הישג יפה). סלט שזה קצת ירקות חתוכים, ללא שום רוטב. אין שום סלטים נורמאליים. בקיצור, אחד המקומות המעצבנים שניתקלתי בהם לאחרונה. אחרי מספר נסיונות לאורך השנים, נגמר לי מהם.

EREZ BERMAN
    חוויה רעה מאד|1 31.08.10
    הגענו ביום שישי בערב, קבוצה גדולה של 3 משפחות+ילדים, כולל יום הולדת (שהמלצרית ידעה עליו). המבחר בסיסי ביותר, בוודאי לגבי אופציה צמחונית. השירות היה מתחת לכל ביקורת, כל דבר לקח המון זמן, בקשות נוספות (כפיות / מפיות, בוסטר לילד) נענו באיחור רב או שפשוט זכו להתעלמות. אחרי האוכל לקח בערך חצי שעה (בלי להגזים) עד שהצלחנו להזמין קינוח שגם לא הגיע . בסוף, שעתיים אחרי שהתחילה הארוחה קמנו והלכנו בלי לקבל קינוח ושירות. אבל זה לא היה הסוף, הארוחה שולמה מראש ומנהל המשמרת (ילד בן 23) לא הסכים להפחית את הקינוח שלא הגיע מהחשבון. מקום כזה פשוט יכול להרוס חופשה טובה.

chaimsc
    אוכל סביר - אבל השירות..|3 23.08.10
    האוכל סביר (הילדים נהנו) אך קצת יקר. השירות פשוט נורא-החל משלב ההושבה וכלה בשירות האיטי והמסורבל - כשבסוף השארנו תשר סביר אך קצת נמוך לטעמה של המלצרית זכינו גם למבט לא נעים.