מסעדת אחלה כפר סבא

סניף כפר סבא של רשת המסעדות המזרחיות הקטנה הכוללת גם סניפים בפתח תקווה ובאילת

nisimbarda
    שרות טוב הטעם לא משהו|3 17.03.11
    שרות אדיב ומהיר היה בהחלט פצוי לאיכות הממש לא משהו של הבשרים והסבירה של הסלטים. והמחיר גם לא ממש מצדיק.

sasmic
    מוצלחת מאוד|4 10.02.11
    היינו במקום 6 סועדים, מיד שהתיישבנו החלו לזרום הסלטים והפיתות הטריות. המנות העיקריות שהוזמנו היו טובות, שירות מהיר ואדיב במחיר סביר. סה"כ בהחלט נחמד.

tamy02
    סתמי|3 18.11.10
    הגענו בערב לחגוג ארוע. המקום מעוצב יפה. סלטים בינונים ומטה, חלקם לא טרים,אבל בשפע, החזרנו שתי מנות, הילדים נהנו ממנות הילדים. מתאים למשפחה רעבה. כל השאר מוזמנים למקומות אחרים

sagyi
    שיפודיה די יקרה|3 17.11.08
    יש מקומות טובים יותר וזולים יותר. שרות יעיל אך מנוכר כשהגודל וההמולה אינם מוסיפים לאוירה, חבל.

benib
    שרות מהיר אוכל סביר.|4 21.03.08
    הגעתי למסעדה עם 30 חברים לקחנו את הדייל ב110 שקל תחילה רצו 130 סיכמנו הכל כלול ב110 ואז החלו להגיע כמיות גדולות ומגוונות של סלטים טובים מאוד פיתות עירקיות טריות וטעימות הוגשה שתיה מכל הסוגים כולל בירה ויין ואז הגיעו כמויות גדולות ומגוונות של בשרים .יצאנו מהמסעדה מרוצים ובלינו ערב נהדר לאחר שגם ניצחנו בטורניר כדורגל בספורטק הסמוך.

ganot
    אוכל בינוני במחיר גורמה|3 21.03.08
    מנות סבירות,אבל המחיר בשמיים

avron
    חזרה לשנות ה70|2 20.03.08
    מסעדה ענקית הכוללת אולם קטן לכנסים ולארועים. האוכל המזרחי הנו בסגנון אולמות השמחה של שנות ה- 70 . הרבה מאד סלטים בינוניים, פיתות עירקיות טריות באספקה מתמדת, קנקני שתיה אינסטנט ובשרים עשויים וול-דאן מאיכות מאד ירודה. סטיק עין ניתן היה לחתוך במזלג במרקם של גרבר. המנות האחרונות הם על טהרת הכשרות והטעם בהתאם. השרות דוקא היה מאד משתדל ומחוייך.

srul59
    מסעדה לחוצה|4 28.10.07
    אוכל טעים סלטים והבשרים מחיר יקר. רעש ולחץ במסעדה

ליאור123
    הכי טוב בתחום|5 18.08.07
    אמנם אני לא מהמתלהבים מאוכל מזרחי אבל אם כבר אז כבר...הבשר באחלה טעים מאוד, הסלטים טריים והשרות מצויין..שווה לשלם קצת יותר מהמזרחיות הממוצעות.

iris_tal
    הטופ של השיפודיות|5 30.05.07
    אני אוכל כאן מדי פעם - בעיקר צהריים כי אני עובד קרוב. זו ללא ספק השיפודיה הכי טובה שאני מכיר. גם השירות מצויין. אני נוהג להביא אורחים מחו"ל מדי פעם - וזו תמיד הצלחה. מומלץ בחום.
אתר מפה מעדכן בקביעות שעות פתיחה וטווחי מחירים, אך תמיד מומלץ לבדוק מראש עם המקום.