מסעדת טיבי'ס בורד הגליל

הועלה על ידי yiftah
מסעדת טיבי'ס. צילום: יחסי ציבור

מסעדת טיבי'ס בוורד הגליל

מסעדת טיבי'ס בוורד הגליל היא מסעדתו של השף המוערך חיים טיבי המוכר לציבור כבר שנים רבות ממסעדת מוסקט במצפה הימים. טיבי'ס - שהיא בעצם שיפוץ ושדרוג של המסעדה הוותיקה בלובי מלון חוות ורד הגליל, מציעה שלל מנות שגולת הכותרת שלהן הן האומצות הגדולות והעסיסיות - כמתחייב מכותרת המשנה של שמה המכריזה עליה על Sreak House .

ronidit96
    איך לא גילינו את טיביס לפני כן|5 28.06.19
    נתחיל מזה שבאנו בערב וחזרנו לצהריים למחרת לארוחה שנייה. המסעדה מציעה סטייקים באיכות נדירה הניצלים לדרגת עשייה מוקפדת. לצד הסטייקים מוצעות מנות פסטה ביתיות שכמוהן לא אכלנו גם באיטליה. שימוש ברטבים המבוססים על ציר בקר מרוכז ומלא טעמים. היד הטובה של המטבח ניכרה גם בקינוח טארט הלימון על בסיס פיסטוק בליווי גלידת יוגורט וסומק מצויינת. חשוב לציין גם את היחס הלבבי של הצוות. קבלנו גם הצצה למטבח ולחדר יישון הסטייקים- מטפלים בהם כמו בתינוקות.. לא יאומן! ל ר ו ץ!!!

yanivli
    זכרונות, ציפיות, ופערים|5 18.09.18
    אנחנו זוכרים את המקום רק לטובה. חזרנו לטיביס לצהריים שלווים ביום ראשון. המסעדה היתה די מלאה. שירתה אותנו מלצרית שהיתה לבושה כתלמידת תיכון חשופה (וזה כלל לא לגנאי) שקבלה את ההזמנה תוך בטחון מופרז בזכרון שלה. אל השולחן זרמו 3 מנות ראשונות (במקום שתיים). כשהערנו לה על כך היא ניסתה להתווכח אבל הכירה מיד בטעות וזיכתה אותנו על המנה המיותרת. לעומת כל אלה טעמנו מהמנה המצוינת של אספרגוס וארטישוק שהרוטב שלה הזכיר לי מדוע הבחירה בטיביס היא נהדרת. טרין הכבדים היה מתקתק והסלט הקפרזה היה פשוט טעים וטרי. הפורטרהאוס היה מצוין. והפלובה פירות היה ה"חטא" הראוי לנו (לפני כיפור) הכל (+אספרסו) 390 ש ללא טיפ.

avron
    טוב טיביס אחד ביד|5 25.09.17
    חדר האוכל של חוות ורד הגליל שופץ והורחב ועוצב והפך לחלל נעים לאירוח. בצהרי יום א אחרי זלילות ראהש היינו די בודדים וזכינו לשרות אישי ונעים. הזמנו מנות לחלוקה זוגית ונהננו מאד. התחלנו עם אספרגוס וארטישוק ברוטב מופלא שבלטו בו פרמזן וחרדל. המשכנו עם סקלופיני עוף על פירה וירקות. מנה מעולה וגם נדיבה. ליווינו בכוסות גבורץ ירדן. שולמו ללא שום חרטות כ 200 שח תשר. אין ספק שטיבי שומר על רמה גבוהה עוד מימי מוסקט במצפה הימים.

rudolph
    קצת מאכזב|3 17.04.17
    פרושוטו טלה מצוין, נקנינקיות בסדר (מטיבי ציפינו ליותר...), ריזוטו ארטישוק לא מוצלח וסלט עגבניות כמעט מעליב. השירות התחיל מצוין כשהמשמרת נפתחה, אבל כשיותר שולחנות התאכלסו (צהרים בפסח) התחילו לשכוח מאיתנו, ויצאנו עם טעם לא טוב.

doritharel
    לא לוקחים אחריות על תקלות|2 29.08.16
    בארוחה משפחתית במוצאי שבת, חיכינו כחצי שעה בין המנות הראשונות לעיקריות, רק כדי להיווכח שההזמנה שלנו לא נקלטה במטבח. המלצר הגיע והתנצל פעמיים, ולבסוף הגיעו המנות, אבל לא ביחד. אוכל טעים, אוירה נעימה, אבל אין תרבות שירותית שמכבדת את האורח. מעבר להתנצלות סתמית לא זכינו לשום מחווה, לא קינוח על חשבון הבית, ולא הנחה. כנראה ששיערו שטיפ כבר לא יקבלו. עיצה טובה למקום עם פוטנציאל: השביחו את הרמה המקצועית של המלצרים, וקחו אחריות על תקלות, שיכולות לקרות בכל מקום.

galitse1
    טעים ונעים|5 05.03.16
    ישנו בצימר קרוב ובהמלצת בעלת הצימר הגענו לטיביס בערב הראשון. היה כל כך טעים (מנת ניוקי בערמונים וסטייק אנטריקוט) שהגענו גם בערב השני והתענגנו על הארוחה והמקום הנעים בשנית. השירות נעים וגם כשביקשנו להחזיר מנה נענינו בחיוך.

avital167
    יופי של מסעדה|4 03.01.16
    האוכל טעים מאוד מנה ראשונה הזמנו מרק אפונה נהדר ומאפה בשר מבצק פילו . מנה שנייה היה דג מוסר על מצע פירה בטטה ובן זוגי הזמין המבורגר שהיה עשוי נהדר וטעים מאוד ( והוא לא מהמיטיבים בד"כ ..) . היה כל כך מוצלח שחזרנו גם ביום של למחרת

binya
    לא משהו|1 30.05.15
    המקום יפה והתפריט מגוון אבל... ברגע שרצינו להזמין עידכנו אותנו שאין פילה. אפשר היה לצפות שמסעדה שמכבדת את עצמה תדאג שיהיה מספיק בשר לסופ"ש. לאחר מכן הוזמנה מנת בשר המורכבת מפילה וסינטה. המנה הגיעה לא במידת העשיה הנכונה והוחזרה למטבח. לאחר מכן לאחר ארבעה ביסים (ספור) נגמרה המנה כאשר כל השאר היה שומן ועצם. בקיצור 154 שח ל4 ביסים. לאחר שהערנו למלצרית היא אמרה כי אם הינו מתלוננים כשהמנה הוגשה אפשר היה לעשות משהו. כאילו שאפשר לדעת מראש כמה שומן יש במנה. בסוף עשו לנו הנחה. מבחינתי יצאתי רעבה מהמסעדה. מעבר לכך שירות איטי ביותר ולא מקצועי. ולסיום.. השירותים מסריחים.

joavs
    עכשיו חסר רק הטעם|3 10.07.14
    הכל יפה,מעוצב,חומרי גלם טובים,שירות סביר אבל מרכיב הטעם החמקמק זה שהופך כל ארוחה לחוויה - לא נמצא באף אחת מהמנות שהזמנו. קבוצה של 4 סועדים. פריים ריב, סינטה, דג כלשהו,קרפצ'יו, מנת פוקצ'ה שרובה רק לחמניות בסלסלה כולם הרגישו חסרים את הנגיעה הנכונה. הכל טוב יפה מוקפד - עכשיו חסר רק הטעם.

לנטנרצר
    ציפינו ליותר|3 13.04.14
    לאור המוניטין של השף ולאור ביקורות טובות הגענו עם ציפיות גבוהות. קיבלנו ארוחה סבירה בלבד, שלא מצדיקה את הבאז שיש סביב המסעדה. למנות ראשונות לקחנו סלסלת לחמים ופולנטה, שלא הבריקו. למנה עיקרית אכלנו סלט עם פנצ'טה בקר ופריים ריב. הפנצ'טה היתה טובה מאוד, אבל ישבה בתוך סלט שטבע ברוטב כל כך מתוק עד שהיה כמעט בלתי אכיל. הפריים ריב היה רק בסדר ולווה בפירה סתמי לגמרי. לקינוח הזמנו קרם ברולה, שמתחת לסוכר שלא נשרף מספיק היה כמעט נוזלי. השירות חובבני בצורה קיצונית, עם המתנות ארוכות במיוחד ועם כמה חזרות של המלצרית עם הודעה שפריט שהוזמן לא נמצא. המחיר יקר מאוד ואין עסקית צהרים. לא רואים סיבה לחזור.
עוד מסעדות מומלצות

מסעדת 1910מסעדת 1910 מומלץ מפה8.31910 היא מסעדת שף ים תיכונית בדגש איטלקי, של השף המנוסה והמוערך עודד שוורצברד. התפריט מציע מבחר מנות פתיחה שאפשר להזמין גם בגרסת חצי מנה, לשמחת הגרגרנים, ביניהן: סינטה שנכבשת במקום לכדי ברזאולה נהדרת; ניוקי ישראלי - מנה שלבטח תהפוך ללהיט של המסעדה, ודי בצדק האמת; וכמובן פוקצ'ה שיוצאת מתנור האבן שחומה ופריכה ורכה. עוד מתנור האבן - מבחר פיצות המבוססות על אותו בצק פוקצ'ה, מה שלא תמיד עושה איתן חסד (הפיצה נוטה לסמרטוטיות מה בואכה המרכז), אבל עדיין התוצאה משמחת למדי. בעיקריות - מבחר מנות מבוססות בקר וטלה, דגים ופירות ים, ואפילו נוכחות מפתיעה של פרודוקטים כדוגמת אויסטרים, לובסטרים ומני שרצים מסוגה עלית. תפריט הקינוחים - שנבנה על ידי ערן שוורצברד, אחיו של השף וקונדיטור מהולל - יצירתי ובלתי שגרתי. מומלץ במיוחד קינוח של קרם לימון ונוגט - שילוב שלא פוגשים כל יום ומצליח להפתיע לטובה. המסעדה שוכנת במבנה ההיסטורי היפה בחצר הראשונים בדגניה א', שמזמינה שיטוט נינוח לאחר הארוחה.קרא עוד