מסעדת מרינדו עין גב

מסעדת מרינדו פועלת לצד חנות המפעל של מרינדו, משווקי בשר טלאים משובח מזן מרינדו ובשר עגלים מהגולן, עברה לעין גב. אל הבשרים בחנות נוספו יינות מהגולן, גבינות, ריבות ורטבים כמו גם גאג'טים למטבח, מה שהופך אותה לאתר הצטיידות מושלם כשיוצאים לפיקניק בסביבות הכנרת. במסעדה שפועלת לצד החנות אפשר לאכול אותם בשרים צלויים על גריל, בארוחות עם מחיר קבוע הכולל את כל התוספות. הילדים שמחים להמבורגר בלחמנייה וצ'יפס, לגדולים יש קבב עם צנובר ונענע עם טחינה שמוגש על לחם מרוקאי שטוח וחם, ויש גם סטייקים, נקניקיות עגל ואפילו חזה עוף צלוי למי שנרתע מהבשריות הכבדה של הבקר והצאן. מי שלא קנה בשר ופחם בערב שבת, מי שטייל באזור בשבת ומי שהריח ענני מנגל על הדשא ביום שמש בכנרת, יכול ליהנות כאן מבשר צלוי טוב בסופו של יום.
ניתן להזמין את הבשרים של מרינדו במשלוח חינם הביתה לכל הארץ, בהזמנת חמישה קילו בשר ומעלה.

מקום זה מופיע בכתבה הבאה.

goodlife
    אוכל בינוני, מחירים יקרים|3 10.07.17
    אמנם מענין להיכנס למסעדה שהיא גם חנות, והתפריט מאוד מבטיח אבל...האוכל לא משהו וגם מאוד לא זול. לפחות השרות היה טוב.החמצה...

sasmic
    אוכל מעולה|4 01.11.16
    הגענו למסעדה על מנת לקנות בשר ולא עמדנו בפיתוי והחלטנו לשלב גם ארוחה. הבשר מעולה, ההמבורגרים היו מצויינים גם הם. יחד עם זאת המחירים יקרים מאודדד

Bili55
    מסעדה מעולה חשוב להזמין מקום!!|4 05.09.16
    מסעדה עם בשר מעולה. נעיםמה מאוד. בכניסה חנות עם מלא דברים טובים לבית לטיול לקמפינג אם נתקעים באיזור. קצת מתומחר יקר. שימו לב שהחוויה לגמרי משתנה אם הזמנתם מקום. אנחנו הגענו ביום שבת בצהריים ובמקרה היה שולחן פנוי והיה מושלם!!! חזרנו שוב בשישי בערב מסתבר שכל המסעדה תפוסה מיום ראשון קודם לפיכך אין שום סיכוי שנאכל וגם לאף אחד לא היה זמן להתייחס אלינו מרוב עומס. אפילו לא הציעו פתרון יצירתי כמו אפשר טייק אוווי. בסוף הזמנו לקחת ואכלנו בחוץ במרפסת.. שזה איזור שהם לא מציעים לשבת בו. ( פשוט עם ילדים עייפים ורעבים לא מתחילים לחפש מסעדה בעמק הירדן!).

likeornot
    על האוכל לצערנו ויתרנו|5 18.10.15
    כי הגענו בשישי אחה"צ ללא תיאום ולא היה מקום. סיירנו בחנות, לא חידשו לנו שם דבר אך ליד הקופה חייכו אלינו גושי חלבה וממתקי פרות דחוסים שמיוצרים במקום, התפתינו ויצאנו מרוצים עם 2 חתיכות של ממתקים, אחד תאנים ופיצוחים והשני תמרים ושקדים: שהתגלו כבר באוטו כאלוהיים.

talushle
    ירדו ברמה|3 30.11.14
    הייתי בעבר מספר פעמים. הפעם - ירידה. גם בשירות, אבל בעיקר ברמת האוכל. סטייק פילה לא אכיל. הכבש - עדיין טעים. נקווה שיישאר כך.

nachsht
    אכזבה|1 13.07.14
    יצאנו מהמסעדה בתחושה לא טובה; 1. העמידו אותנו (ואחרים) לחכות כעשר דקות למרות כשהיו שולחנות פנויים, לא יכולנו להשתחרר מההרגשה שזה כדי שנקנה את המוצרים בחנות 2. אחת המנות שהזמנו (חזה עוף צלוי), לא היתה אכילה והושארה על השולחן, את אף מלצר זה לא ממש עניין מדוע לא נאכלה המנה. 3. כוסות חסרות, מנה של הילד שנשכחה, מלצריות חמוצות פנים ואוכל שלא מתעלה לגבהים מיוחדים למרות כל היומרות שהם קושרים לעצמם. בקיצור הרבה רוח וצלצולים עם מעט תוכן, לא מומלץ.

Tombi3567
    מסעדה מצויינות. אוכל מדהים. שי|5 27.04.14
    מסעדה מצויינות. אוכל מדהים. שירות מצויין. משולב עם אטליז וחנות נוחות מעולים

yanivli
    טוב שחזרנו. ונחזור - שוב.|4 16.02.14
    אני אוהב להיות כמו המרגלים של יהושוע עבור החברים הטובים. אחרי שגיליתי את מרינדו הגענו לשם 7 סועדים בשבת בצהריים. פצחנו במרק בוקרים שאסף את כל הטעמים של המרקים האהובים עלינו. המשכנו בפטה כבד שעלה הפעם על קודמו, וסלט ירוק מתקתק משהו אבל עם החציל הקלוי יצר סימפוניה. הזוגות (בלי תכנון מוקדם) התחלקו בפורטר האוס - בשבילי הוא גילוי של טיפול נכון בבשרים, וכן האנטריקוט ופילה - ליתר. הכל לווה בקברנה ובלנדד של יינות מרינדו רעננים ופירותיים. סיימנו בברולה (מכורים אז מכורים..) התפעלנו מהוואפל הבלגי הטרי. יחד עם שתיה קלה, אספרסו שילמנו 175 ש' לסועד (ללא טיפ). המלצריות ענייניות, אבל לא עירניות לקשר עם הסועד.

טאטי
    אין תמורה למחיר|1 13.10.13
    בעבר אכלנו במסעדה מספר פעמים ויצאנו אדישים למדי. האוכל היה בינוני ולא התרומם בשום אופן. פרט לאוכל, ראוי לציין ולא לטובה את האווירה הרועשת, הקרבה לחנות והשרות המבולבל. הפעם עצרנו רק להצטייד בבשר בחנות. שוב היינו צריכים להתחנן כדי לקבל שרות, הבשר היה יקר בטירוף והתברר גם באיכות ירודה. מוכרים רק אריזות ואקום מוכנות וסגורות בהן גילינו שמעורבבים נתחים טובים יותר עם חלקים מלאים גידים ושומן בלתי אכילים. בערך חצי מהבשר שנקנה במחיר על גבול השערוריה סיים כאוכל לכלבים. אנחנו לא מתקרבים למרינדו יותר.