מסעדת פדרו באילת - בשר ועוד בשר

שנים מאחורי הגריל במסעדה, ועדיין העיניים של רון שרעבי נוצצות בכל מפגש עם נתח סינטה בשרני. הוא מיישן ומפרק את הבשר בעצמו, ואז נותן לו מכת חום מהירה במחבת לפני שהוא עובר לגריל ומגיע לצלחת עשוי בדיוק במידה הנכונה, חרוך מבחוץ ואדום ועסיסי מבפנים. מסעדת הבשרים האילתית הזו היתה ונותרה מקדש אמיתי לחובבי הבשרים שמגיעים לכאן בכל ביקור בעיר הדרומית, ורק התיירים מחו"ל שפעם גדשו את המסעדה נעלמו כמעט מן הנוף. הסינטה מצוינת, האנטרקוט עבה ומדמם, וגם קציצות קטנות של המבורגר, המוכנות מבשר קצוץ כמעט ללא תיבול, טעימות מאוד. לאחרונה נוספו לתפריט גם דגים ופירות ים, ואפילו את מי שלא אוכלים בשר משתדלים שלא לקפח.

שמיכאלי
    בהחלט מסעדה מומלצת |5 06.02.19
    למרות החלפת הבעלים, נשמרה רמה גבוהה של שירות ואוכל מצויין, אנחנו התמקדנו במנות הראשונות, יין וקינוח והכל היה מצוין, ולהגיע לאכול בין 16:30-18:00 ולקבל 50% הנחה בכלל תחושה מצויינת. אנחנו נחזור

goodlife
    כמו בשנות ה- 70|3 21.11.15
    כשמלצר ניגש ופותח במילה "חברים", הדאגה מתחילה לכרסם בי... החלטנו להשאר במיינסטרים של המסעדה כשאמרו מתארחים אחרים שעדיף להתרכז בבשר. המנות הראשונות היו בסדר, המנות העיקריות היו נדיבות, אבל סתמיות למעט פסטה סטראצ'י. המנות האחרונות היו עם שמות מפוצצים כמו "אירופה הקלאסית", "אוסטרליה הלוהטת" וכו... והן כמו השמות היו נפילה. עוגת השוקולד היתה עוגת חנק יבשה. ההמלצה שקיבלנו על היין היתה מצויינת. שירות קצת חובבנית אבל משתדל. האווירה הזכירה לנו מסעדה משנות ה- 70.

אייריס
    אחת הטובות באילת|5 02.08.15
    היינו בשישי האחרון. שלושה מבוגרים ושני ילדים. הזמנו מקום בגינה. ישנם 4 צ׳ילרים . בערב השרבי שהיה הם לא עזרו ככ. האוכל והשירות היו מצוינים. המנות של הילדים הגיעו מהר. מסעדת בשרים שמציעה בתפריט ילדים מדליוני פילה. שאפו. גם הצמחוני שבינינו מצא מנות לטעמו. ממליצה בחום

מיצזית
    בסדר|3 17.07.11
    המנות בסדר אבל לא מתעלות. מנת השרימפס אל אוליו טעימה אך לא מעולה. קלמרי סטנדרטי. סלט ירוק עם וינגרט מתוק מדי. קרם ברולה בניחוח הדרים, טעים מאוד אך שכבת הקרמל עבה מדי.

alonk0
    הסטנדרד הגיע לאילת|3 04.02.11
    ניכר בבשר שהוא באיכות טובה, אבל הסך הכל סתמי. האווירה והשירות מתיימרים להיות בסגנון צרפתי - לא כל כך מצליחים. מקומות הישיבה צפופים בנסיון לדחוס מכסימום אוכלים בתוך מרחב מצומצם.

rotemy
    (כבר לא) חובה בכל ביקור באילת|2 03.01.11
    פעם היה פה דרוג מדהים, רציתי להשאיר אותו מתחת לדרוג החדש אבל לצערי עקב מגבלת ה 600 תווים נאלצתי למחוק. ועכשיו לדבר המבקר - חזרנו לפדרו והתאכזבנו! השרות היה בסדר אבל לא יותר מזה, התפריט - נראה שלא עודכן בשנתיים האחרונות, הראשונות אכזבו חוץ מהסינטה, העיקריות היו בסדר אבל שום זכר לזכרונות הטובים שהחזירו אותנו לכאן ובאחרונות בלבלו במנות. אחת המלצריות אפילו לא ידעה איפה השרותים... בקיצור - משהו לא טוב קורה בפדרו :-(

yytzhaki2
    ממש לא מומלץ !|2 04.10.10
    היינו חמישה איש. השירות ממש מחפיר ולא מקצועי (כעסו עלינו שהגענו 20 דקות לפני הזמן - אפילו שהיו הרבה שולחנות ריקים). האוכל בינוני ומטה - עם מחירים גבוהים. לא מבין איך המקום קיבל "מומלץ מפה". אם אתה לא מזמין את המנות היקרות, מתייחסים אליך בזילזול. לא נחזור לשם.

dove2
    בינוניות יקרה ולא סימפטית|2 02.05.10
    אשתי ואני ביקרנו במסעדה בחופשה שלנו באילת.לאחר שוטטות של מספר דקות בשדרות היעלים מצאנו אותה במס 34(לא 14).מבחוץ היא נראית רעועה וללא תאורה.מבפנים נעשו מאמצים לא מוצלחים כדי להסוות את החורבה שבה היא שוכנת.מלצרית לא אדיבה שירתה אותנו.הבשר שהזמנו היה סביר,לא מעבר לזה.ההגשה היתה ממש מעליבה אין מילה אחרת לתאר סטייק שיושב על צלחת בקוטר של 20 ס"מ עם עלה פטרוזיליה,לפחות לא ברמת המחירים של המסעדה. השירות לאורך הערב היה עצל מאוד ולא סימפטי,בשלב הקינוחים גילינו ששכחנו את הקופון שמזכה בפלטת קינוחים וזמין באתר אך לא היו מוכנים לוותר לנו. לסיכום, בשר סביר ויקר שלא היה מחזיק מעמד מחוץ לאילת. לא ממליץ.

joavs
    בשר טוב בתפאורה רעועה|3 23.12.09
    נתחיל מהחלק החשוב, הבשר כמובן. זה היה עשוי בצורה מצויינת, גם האנטריקוט וגם פילה היען היו טובים והוכנו ביד רגישה ולב רחמן - כזה שאוהב את סועדיו. לא פדרו ולא רון - אלא וולאדי במטבח הוא איש עם מגע נכון בכל מה שנוגע לבשר. מנות אחרות קצת פחות מעודנות כמו טרין כבד האווז הגס (מידי) הטוסטים שאינם עשויים ועוד. התפאורה כל כך רעועה, ההגשה כל כך סתמית בצלחות קטנות שאינן ראויות להגשת אדם שניראה היה כי מגיע לאותו שף במה יותר מכובדת ולא כזו שיצאה משנות השבעים ואבק השנים הזעוף עדיין בכנפיה. את השירות החובבני לא אהבתי ולו במקצת. כל אחד ושיגיונותיו

danam_20
    הפתעה באמצע אילת|5 05.12.09
    הרחק מכל המולת הטיילת, מרכז התיירות והקניון, ממש בלב אחת משכונות המגורים, מצאנו את מסעדת פדרו המצויינת. הבשרים מצויינים ונעשו בדיוק, אבל בדיוק במידה הנכונה, הרטבים מעולים, יצאנו מרוצים מאוד. ידידותי גם לילדים.