מסעדת קוצ'ינה

סוג: איטלקי

מסעדה איטלקית נעימה בזכרון יעקב. ארוחות בוקר, כריכים, סלטים, פסטות ,פיצות, בשרים, דגים וקינוחים באווירה רומנטית באחד הבתים היפים יותר במדרחוב המייסדים.

מפה9110
    מאכזב|1 30.06.18
    הזמנתי מנת פסטה סלומון. בתכלס קיבלתי מנה שכנראה התבשלה במי הים המלוחים. טעם נוראי ובלתי רגיל.החליפו לנו את המנה. הזמנתי סלט סלק.בפועל הגיעה קערה מלאה עלים בטעם של ריסוס. וכל השאר היו דוגמיות. לא שאלו לשביעות רצוננו ואף אחד לא שם לב שבכלל הלכנו. (אחרי תשלום כמובן)שירות נמוך. אוכל גרוע. מחירים מופקעים!

nachsht
    מומלץ|5 07.10.17
    המסעדה יושבת על המדרחוב, המקום מרווח ונעים, השירות אדיב ועיניני. האוכל טעים ומתומחר באופן סביר. מאד נהננו

קרןהפוך
    מעולה |5 14.08.17
    אכלנו חבורה גדולה השרות היה טוב האוכל מצויין מנות ראשונות עיקריות וקינוחים גם הפסטות גם הבשר וגם הדגים הכל הגיע בזמן טעים מאד הערה יחידה שהשירותים לא ברמה של האוכל מבחינת נקיון

aviv_shaul
    טעים ונעים|5 14.06.15
    היינו זוג בארוחת ערב. היה טעים, האווירה טובה והשירות טוב.

michalwe
    נהננו מאד|5 20.08.14
    היינו 2 מבוגרים ו 2 ילדים. הילדים הזמינו כמובן פיצה ונהנו מאד, אנחנו לקחנו עסקית ב 69 שכללה מנה ראשונה סביצ׳ה דג וסלמון למנה עיקרית, את המנה העיקרית ניתן להזמין גם עם תוספת ירקות. הכל היה טעים, הישיבה נעימה ולא צפופה

רוט
    קוצ'ינה החדשה|4 30.04.13
    הכל חדש בקוצ'ינה: המיקום, הבעלים, האוכל. המסעדה עברה לרחוב המייסדים 41 - בחלקו העליון של המדרחוב, לא רחוק מבנק הפועלים - מה שהיה פעם "פיצ'וטו". הבעלים החדש קנה את השם (לא ברור לי למה...) ובמקום בית קפה בינוני עם סלטים בנאליים ופסטות פתח במקום החדש מסעדה איטלקית עם תפריט מושקע - פסטות, סלטים, בשרים ומבחר נאה של מנות דגים ופירות ים. יש עדיין הרבה מקום לשיפור - הן בשירות והן באוכל - אבל אנחנו נהנינו מהישיבה במקום, מהמלצר המשתדל ומרוב המנות שהיו טעימות, ובחרנו להחמיא. המחירים סבירים ביותר.

yoni74
    לא הכרחי|2 25.02.13
    הגענולקוצ'ינה בפורים אחרי שניסינו את פאבו (שמגישה אוכל רק בערב) ואת תישבי במדרחוב שהייתה הסגורה וכך מצאנו את עצמנו תרים אחרי מקום לאכול במדרחוב. כבר מהכניסה ומתוך הכרות עם עולם האוכל בזכרון היה לי ברור שאנחנו נכנסים לארוע בעייתי. הושיבו אותנו די מהר, המקום מעוצב כמו שמסעדהה שנקראת קוצ'ינה צריכה להיראות. הזמנו לחם ומטבלים לפתיח, מה שבהחלט היה השיא של הארוחה. לעקריות הזמנו מנה של סלמון שהיה עששוי טוב, לא יובש למוות ואילו הצטרפו תפו"א ועגבניה ובצל צלויים שהיו בסדר אך לא ברור הקשר למנה. מנה עקרית נוספת שזכתה להמלצה חמה שך המלצרית הייתה ארונצ'יני בשמנת, בפועל מה שהיה שם זה פנה עם 3 חציכות בטטה, שמנ

yyaayo
    קוצ'ינה בר|4 27.08.11
    אכלנו בערב שישי, רצוי להזמין מקום. אוכל ביתי, שירות טוב ואווירה נעימה. נהננו מאד.

hanster
    מאכזב|2 22.08.11
    השירות היה טוב, כך גם הסטייק אנטריקוט - בכך מסתיימים הדברים הטובים. כבדי עוף ברוטב היו מיובשים ועשויים יתר על המידה, רוטב הפלפלת שהוגש לצד האנטריקוט היה מתובל בצורה מוגזמת מאוד, תוספת תפוחי האדמה שחו ברוטב צ'ילי בצורה לא ברורה. למוס השוקולד היה טעם של גומי וניכר ששמו בו כמות מטורפת של ג'לטין, והשיא היה שהגישו לנו קרם ברולה קפוא, ישירות מהמקפיא !!! בעל הבית שנכח במקום אפילו לא טרח לגשת להתנצל ושלח את המלצרית עם קינוח אחר. קיבלנו את הרושם שממש לא אכפת לו מהלקוחות וחבל. לא נראה לי שנחזור.

פסולינה
    בוקר מוצלח במיוחד|4 25.06.11
    תזמינו אומלט ספרדי ופוקצ'ה עם ביצים ופלפלים. שתי ארוחות בוקר מצויינות. שרות טוב.