מסעדת מדזו הרצליה

מסעדת מדזו ממוקמת על קו המים במרינה של הרצליה . המסעדה מציעה ארוחות בוקר, כריכים, סלטים, פסטות ומבחר מנות ראשונות ועיקריות. מבין המנות הראשונות נציין כאן את טרטר הסלמון וסופלה פטריות הכמהין. מבין המנות העיקריות אפשר להזכיר את הפיש אנד צ'יפס, פילה בקר, סטייק אנטרקוט של 300 גרם ומבחר המבורגרים.

chatool
    אוכל טוב, לא גורמה|3 16.03.19
    פלטת הבשרים לזוג הייתה טובה אך הפרגיות לא התאימו למנה (בשביל חובב בשרים מושבע כמו הבן שלי), מנת הפילה דג (לברק) הייתה עשויה טוב, פסטה פנה ברוטב רוזה הייתה סתמית. הפאי לימון היה טוב לולא העמיסו עליו קצפת מיותרת. השירות טוב, המקום נעים אך בערב בו התארחנו הייתה הופעה חיה של גיטריסט וסקסופוניסטית שהיא גם זמרת. הרפרטואר היה מקסים אבל ישבנו כל כך קרוב למופיעים שבקושי יכולנו לנהל שיחה. חזרתי צרודה הביתה.

orinirit
    מומלץ|5 08.04.12
    היינו 6 מבוגרים + 4 ילדים. כל המנות היו מוצלחות. נוסיף לכך שרות אדיב ואת המרינה מול העיניים = כיף!!

chupale
    עדיף שלא..|2 12.02.12
    נכנסו באמצע השבוע בשעות הצהריים, ריח ביוב בחלל תקף את נחירינו כבר בכניסה. המלצרית החביבה הושיבה אותנו ליד חבורת נשים קולנית במיוחד, 5 דקות אח"כ כבר לא היינו שם..

avron
    אכן ממש מצו-טוב|3 06.02.12
    כלומר,כמעט טוב.המיקום על המזח של מרינה הרצליה ללא ספק מנצח בגדול.אבל..כל היתר סובל מבינוניות אפרורית,כמו מזג האויר היום.אכלנו עיסקיות:1/2 לחם וחמאה,קרפצ'יו טוב,סלט שהיה סלט,פיש&צ'יפס בו דג הבקלה היה נא מדי והצ'יפס טעימים והמבורגר עם בצל ועגבניות שנאמר לי שהיה בסדר גמור.לזה 2 כוסות יין אדום בינוני של הרי הגליל.השרות היה מאד איטי,הורגש חוסר כוח אדם וחוסר אירגון.כולם נכנסו מתחילת המזח והיום ישבו בחוץ ליד הים והמארחת ישבה בפנים המסעדה ולא קיבלה את הנכנסים.החשבון התאחר מאד. יש בהחלט מקום לשיפורים בהתנהלות.

l9901
    יופי של פתיחה לבוקר נפלא!|5 06.01.12
    ארוחת בוקר עשירה, טרייה ומגוונת! שירות מהיר ומחוייך. מה עוד צריך בן אדם? שמש, ים, פיסת שמים! מ ד ה י ם. תמורה נאה ביותר למחיר. מומלץ!

talushle
    לא. אבל ממש לא!|1 24.06.11
    שירות רע. אוכל בינוני. לחם יבש. כבד עוף מסריח (לא פחות!). התעלמות של המלצרים. כאב בטן אחרי. יקר מאוד. תחליטו אם אתם אוהבים בילוי מהסוג הזה. אה וגם מנהל משמרת מתנשא.

dafnag
    יומרני|3 11.11.10
    פסטה אלפרדו סתמית. קינוח לא טרי, מחירים גבוהים.

atlanticity
    בינוני לחלוטין|3 26.07.10
    הגענו בסביבות 11:00 והלכנו על ארוחת הבוקר. אז נכון שיש אווירה נחמדה ויש גם ים, אבל האוכל מזכיר יותר אוכל של בית מלון. מבחר הסלטים והגבינות חביב (ולא יותר) ומוגש בכמויות קטנות. האומלט הספרדי (או בשפת העם- שקשוקה...) היה בינוני מינוס בטעמו - תיבול חלש שעליו ניסו לפצות בהרבה בצל. גם ע', בחור יקר המצטרף באופן רשמי למשפחה עוד חודש, הסכים לדעתי.

danam_20
    מיקום מעולה, ארוחת בוקר שווה|5 05.04.10
    אין ספק שהמיקום עושה הכל - על שפת המרינה הכל נטעם ונראה נהדר. לקחנו ארוחת בוקר זוגית שכללה ביצים,ירקות חתוכים, לחמים טריים שנאפו במקום, ריבה +חמאה, ממרחים, שתיה חמה וקרה וגם פחזנית ממולאת גלידת וניל בציפוי שוקולד לקינוח. שירות יעיל וזריז. אחלה!

rmb
    לא התלהבנו...|3 12.05.09
    למעט המיקום המוצלח, לא היה שום דבר מיוחד במסעדה הזו...