מסעדת שטיבלע - א ביסלע יידישקייט

אריה אסיג היה במשך שנים רבות בעליה של מסעדת אמצע הדרך בתחנת הדלק סונול בנס ציונה. לא מעט אנשים תהו לאן נעלם אריה. אז הנה הוא חוזר, עם הקרפלאך וההלזלעך והגפילטע והגהקטע לייבר. ואפילו עם הצ'ולנט עם הקישקע בחמישי שישי. וגם דג מלוח ואיקרה וברווז בתנור כל יום, וגולאש וצלי וקציצות. אמנם יצא לנו לאכול קרפלאך טובים מאלה שמגישים בשטיבלע, אבל הלזלע - צוואר עוף ממולא - וחמין טוב עם קישקע קשה למצוא, ואריה עם כובע בוקרים וחולצה צבעונית ושמחה הוא מארח חמים. עוד נוסיף, שהבניין בו יושבת המסעדה היה פעם אורוות הסוסים של סייסי הברון רוטשילד, בניין חדש יחסית מ1886. א -בי -גזונט!

מרקעוף
    ד.נ פולניה|4 11.03.16
    עיצוב מלא השראה בלבית נחמד כבד קצוץ טעים צונט עם קשקע מעולה ורק החזרת ללא חזרת מנעה ציון מושלם

yoavbp
    יחס נעים ואוכל אשכנזי טעים|4 28.09.14
    הגעתי למסעדת שטיבלע בדקה ה-90, סוג של מקרה חרום, בערב ראש השנה, לקנות תוספות ושיפורים לארוחת החג. אריה היה אדיב מאד והציע לי לטעום מהגפילטע פיש כיוון שהתלבטתי מאד. וכך הוציא לי צלחת עם גפילטע וציר וחתיכת חלה ל"מבחן טעימה" ואכן היה טעים, לא כמו של אמא (כי אין כמו של אמא) אבל בהחלט טעים. יצאתי ממנו עם גפילטע פיש, קרפלעך (שקיבלו מחמאות חמות מהסועדים בארוחת החג) ונתח יפה של צלי שזכה אף הוא למחמאות מהסועדים. בקיצור יחס נעים ואדיב ואוכל אשכנזי טעים.

uzipeer
    נוסטלגיה טעימה ביותר|5 10.05.11
    נהננו מכל רגע וטעם. אריה שעל המטבח ופנינה שעל השירות נותנים מכל הלב תמורה שופעת וטעימה של מגוון מאכלים שמחזירים אותנו לימים קודמים בבית אמא. הגענו מרחוק, עפ"י המלצת האתר, ומצאנו מסעדה נחמדה מהנה וטעימה. ממולץ.

avron
    עוד חוזר הניגון|4 18.01.11
    המסעדה קצת מוחבאת ברחוב צדדי אבל היה שווה להתאמץ. קודם כל נתקבלנו במאור פנים , והושבנו כראוי. במקום יש שמחת חיים. טעמנו די הרבה מנות אופייניות כמובן, ביניהם רגל קרושה, כבד קצוץ, מרק עם קרפלך, חמין עם קישקע. היה טעים, היה נעים. לא בשחקים אבל בהחלט שווה ביקור וגם לא יקר. לכאן עוד נחזור.

danam_20
    טעים טעים טעים|5 15.09.10
    מקום עם ניחוח משפחתי, אוכל נהדר ויחס אישי. היינו בעסקית צהריים, אכלנו לשובע במחירים של 50-60 לארוחה מלאה לסועד. הבנין מקסים עם אוירה עתיקה.

Pagey
    כמו שסבתא היתה רוצה לעשות|5 26.02.09
    מבנה יפהפה ובפנים עיצוב בסגנון בית סבתא עם סטייל. האוכל שטעמנו (כבד קצוץ, דג מלוח, מרק עוף עם קרעפלך, כבד עוף מטוגן, לשון, קישקע ממולאת, קומפוט) טופל ביד אוהבת ושימת לב. התיבול היה מדוייק והאוכל לא הכביד אלא רומם. המחירים אף הם לא גבוהים והסתכמו ל-3 אנשים (כולל 2 כוסות גולדסטאר) הסתכמו ב280 שקלים. בהחלט אבוא לשם שוב כשאהיה באזור

GADIO018
    ככה|4 09.01.09
    המבנה מקסים והאירוח חביב ההלזלע טעים ביותר וגם הדג מלוח . הקרפלאך עם הבשר לא משהוא. עם תפוחי האדמה יותר טובים, הכבד הקצוץ יבש במקצת.גםרגל קרושה אכלנו טובים יותר