מסעדת רוטמן

סוג: בית קפה
לוטם עוד בסביבה עדכנו אותנו

בית רוטמן

גם ביום קיץ חם נושבת רוח נעימה במרפסת של בית רוטמן, הצופה אל רכס הרים גלילי שבסופו נחה הכינרת. קשה להחליט אם להתמסר למבט העל המרהיב הזה, או להפנות לו גב ולבחון את אסופת החפצים והרהיטים.
בגזרת האוכל מגישים כאן מנות המתכתבות בחלקן עם המטבח הערבי הגלילי כמו סלט פתוש או עוף מסחאן, ובחלקן עם שאר העולם.

dalitdo
    רומנטי וקסום|5 27.02.16
    הגענו בשישי אחר הצהריים, והיינו כמעט לבד. בערב המקום יהיה מלא, כל השולחנות הוזמנו וכך גם למחרת, אמרו לנו. בחרנו לשבת במרפסת המשקיפה על הנוף. המנות הראשונות (פטריות ועגבניות) ומנות העוף היו מצוינות, ויש גם מנה טבעונית. שעת בין הערביים, המוסיקה החלומית ברקע, שלל הפרחים והרקפות מסביב, החפצים, האוירה, השלווה, השירות הנעים, האוכל וההגשה וכמובן היין- הכל יצר חוויה מיוחדת וקסומה.

ginj
    אחלה מקום|5 12.07.15
    ביקרנו ברוטמן לארוחת ערב, אוכל טעים, מנות גדולות והשרות אדיב וכיפי. נוף משגע מהמרפסת אחלה מקום.

rudolph
    לא רק בגלל הנוף|5 13.10.14
    היינו בארוחת בוקר ובארוחת צהריים (צמחונית). האוכל טעים למדי, עשוי באהבה וגאווה, ועם טוויסטים בהכנה ובהגשה שמייחדים אותו משגרת המסעדות. גם השירות בשתי הארוחות (באחת היינו לבד, בשנייה היה מלא למדי) היה נעים ויעיל. וזה בלי לדבר על הנוף...

ybentz
    אפס שירות. |1 06.06.14
    האוכל מעולה, והמקום (נוף והגלריה) מהממים. אבל איכשהו ה(אין) שירות הצליח להאפיל על זה, ואפילו שבמקום נכחו שני מלצרים, ו3 שולחנות בלבד. אפשר לתמצת את החוויה ב"חיכינו". חיכינו עד שיתייחסו אלינו ויביאו לנו תפריטים, חיכינו שיבואו לקחת הזמנה, חיכינו שיפנו מהשולחן, שיציעו קינוחים, שיקחו את את האשראי, חיכינו וחיכינו. אפס יחס, אפס שירות, קמנו בעצמנו לבקש שיבואו לקחת הזמנה, לקחנו בעצמנו את האשראי לקופה (הלכתי אחרי המלצר!), עד הרגע שהלכנו (!) מערום של 4 מנות ישב וחיכה לפינוי על השולחן, וישבנו באיזי. רצינו קפה, אבל קנינו אותו בדרך רק כדי לעוף משם כמה שיותר מהר. וכל זה כאמור שהמקום ריק לחלוטין. חבל.

gilar3567
    המיקום מדהים, העיצוב של המקום |2 22.04.14
    המיקום מדהים, העיצוב של המקום נחמד ובעלת הבית (מאיה) נחמדה מאוד - אבל פה זה נגמר. ישבנו במרפסת, ולא הצליחו להביא שמשיה שתתן צל לכולנו - תחשבו מה זה ארוחת בוקר שלמה בשמש... בהמשך הגיע האוכל - רגיל לגמרי. כשביקשנו תוספות הן הגיעו אחרי הרבה זמן ובקמצנות מביכה. יש מעט מידי מלצרים ולכן השירות גרוע. לסיכום - מקום יקר מידי, שמחשיב את עצמו יותר מידי ונותן לסועד פחות מידי. אנחנו לא נחזור.

sigsag
    חוויה!|5 03.04.14
    לאכול במסעדת רוטמן זו חוויה לכל החושים. האישה מאיה, הנוף מהמרפסת, האוכל שנעשה מאהבה ובמנות עשירות ומלאות כל טוב וטעם. הרבה חום ואהבה נשפכים על האורחים יחד עם הנוף המשגע לכנרת אפשר לשבת שעות, לאכול, להרגיש בבית ולהנות מהחגיגה לעיניים של כל האביזרים, המתקנים,הבובות החפצים שנאספו מכל העולם..

igalbina47
    סוף כל סוף מסעדה טובה בצפון|5 08.03.14
    התארחנו לארוחת שישי בערב, ישבנו למעלה משלוש שעות, אוירה שקטה ונעימה, אוכל מדהים, אוויר ונוף. כשאתם בצפון בקרו, לא תצטערו.

shlomo75
    הפתעה נעימה|5 01.10.13
    העיצוב, הנוף, האווירה, האוכל, השירות - הכל היה מעולה. מאד נהנינו והגענו פעמיים - ערב וצהריים(בלתי מתוכנן). מומלץ ואנחנו נחזור בוודאי!!!

ירקרקה
    פשוט מומלץ|5 30.12.12
    הגענו לארוחת ערב ולא זכינו להינות מהנוף המדובר כאן. אך זכינו באוכל מנחם וטעים מאד, שירות אדיב ומחויך ונוף פנימי אקלקטי מכל השפע שבעלי המקום פזרו במסעדה. חוויה לזוג, לחברים וגם למשפחה עם ילדים. ממליצים!

אאורין
    מקסים, נעים וטעים !!!|5 13.06.12
    מעבר למיקום הגאוגרפי הנדיר בו שוכנת המסעדה והנוף עוצר הנשימה שנשקף ממנה, לאווירה המיוחדת של המקום, שבכל פינה ממנו נשקף אוסף של פריטים משווקי פשפשים, האוכל יצירתי, פשוט וטעים. מרגישים שהוכן ביד אוהבת ונדיבה. פשוט תענוג!!!
עוד מסעדות מומלצות

מחלבת הנוקדמחלבת הנוקד מומלץ מפה8.8דני ברזילי למד את אמנות הגיבון באליאנס פסטורל בצרפת, והמסעות השנתיים התכופים שהוא עושה בעקבות גבינות בארצות אירופה הביאו אותו גם למקומות אקזוטיים כמו המחלבה של הותיקן, בה טורחים נזירים על גבינות המיוצרות מזה אלפי שנים. בחנות הקטנה הצמודה למחלבה נמכר מבחר גדול של גבינות עיזים אורגניות, שהטובות בהן הן גבינות בשלות מצוינות כמו שברה נימוחה עם ניחוח עז ממשפחת הסיינט מור, שתענוג לאכול על לחם עם תועפות חמאה צרפתית צהבהבה. עוד במקרר הגבינות - ולנסי, מונטה ביזון, תום ביין, פקורינו, גבינות כחולות וקשקבל טובה שהיא הגבינה היחידה המיוצרת מחלב כבשי בלאדי. במרפסת המשקיפה אל ההרים של הגליל המערבי ש נוף ירוק גם בימי הקיץ הלוהטים ושולחנות עץ לישיבה למי שיבחר ליהנות מארוחת גבינות יין במקום. התכנית לעתיד הקרוב, נכון ל-2011, כוללות מרתף גבינות טחוב ומשוכלל שנבנה בימים אלה, מסעדה, ועדר עיזים אלפיניות בטיפולו של של ג'רמי עם המבטא הצרפתי המתוק שיספקו את החלב למחלבה.קרא עוד