מסעדת רוטמן

נוף מהמסעדה
הועלה על ידי y_trumper

בית רוטמן

גם ביום קיץ חם נושבת רוח נעימה במרפסת של בית רוטמן, הצופה אל רכס הרים גלילי שבסופו נחה הכינרת. קשה להחליט אם להתמסר למבט העל המרהיב הזה, או להפנות לו גב ולבחון את אסופת החפצים והרהיטים שליקטו בני הזוג עמיקם ומאיה רוטמן במשך שנים, בשווקי
פשפשים בכל העולם. שנים הם ארחו בביתם חברים ותיירים שהזדמנו אל הצימרים שלהם לערבי נגינה בנבל של מאיה וסיפורים מאת עמיקם. במסעדה שפתחו לאחר שנמאס להם לשטוף כוסות, כך באחד התפריטים החינניים המספרים את סיפור המקום, הם משלבים הופעות בחלל חם נעים ומעניין, עם נוף מרומם נפש וכשרון אירוח אמיתי.
בגזרת האוכל מגישים כאן מנות המתכתבות בחלקן עם המטבח הערבי הגלילי כמו סלט פתוש או עוף מסחאן, ובחלקן עם שאר העולם.

rudolph
    לא רק בגלל הנוף|5 13.10.14
    היינו בארוחת בוקר ובארוחת צהריים (צמחונית). האוכל טעים למדי, עשוי באהבה וגאווה, ועם טוויסטים בהכנה ובהגשה שמייחדים אותו משגרת המסעדות. גם השירות בשתי הארוחות (באחת היינו לבד, בשנייה היה מלא למדי) היה נעים ויעיל. וזה בלי לדבר על הנוף...

ybentz
    אפס שירות. |1 06.06.14
    האוכל מעולה, והמקום (נוף והגלריה) מהממים. אבל איכשהו ה(אין) שירות הצליח להאפיל על זה, ואפילו שבמקום נכחו שני מלצרים, ו3 שולחנות בלבד. אפשר לתמצת את החוויה ב"חיכינו". חיכינו עד שיתייחסו אלינו ויביאו לנו תפריטים, חיכינו שיבואו לקחת הזמנה, חיכינו שיפנו מהשולחן, שיציעו קינוחים, שיקחו את את האשראי, חיכינו וחיכינו. אפס יחס, אפס שירות, קמנו בעצמנו לבקש שיבואו לקחת הזמנה, לקחנו בעצמנו את האשראי לקופה (הלכתי אחרי המלצר!), עד הרגע שהלכנו (!) מערום של 4 מנות ישב וחיכה לפינוי על השולחן, וישבנו באיזי. רצינו קפה, אבל קנינו אותו בדרך רק כדי לעוף משם כמה שיותר מהר. וכל זה כאמור שהמקום ריק לחלוטין. חבל.

gilar3567
    המיקום מדהים, העיצוב של המקום |2 22.04.14
    המיקום מדהים, העיצוב של המקום נחמד ובעלת הבית (מאיה) נחמדה מאוד - אבל פה זה נגמר. ישבנו במרפסת, ולא הצליחו להביא שמשיה שתתן צל לכולנו - תחשבו מה זה ארוחת בוקר שלמה בשמש... בהמשך הגיע האוכל - רגיל לגמרי. כשביקשנו תוספות הן הגיעו אחרי הרבה זמן ובקמצנות מביכה. יש מעט מידי מלצרים ולכן השירות גרוע. לסיכום - מקום יקר מידי, שמחשיב את עצמו יותר מידי ונותן לסועד פחות מידי. אנחנו לא נחזור.

sigsag
    חוויה!|5 03.04.14
    לאכול במסעדת רוטמן זו חוויה לכל החושים. האישה מאיה, הנוף מהמרפסת, האוכל שנעשה מאהבה ובמנות עשירות ומלאות כל טוב וטעם. הרבה חום ואהבה נשפכים על האורחים יחד עם הנוף המשגע לכנרת אפשר לשבת שעות, לאכול, להרגיש בבית ולהנות מהחגיגה לעיניים של כל האביזרים, המתקנים,הבובות החפצים שנאספו מכל העולם..

igalbina47
    סוף כל סוף מסעדה טובה בצפון|5 08.03.14
    התארחנו לארוחת שישי בערב, ישבנו למעלה משלוש שעות, אוירה שקטה ונעימה, אוכל מדהים, אוויר ונוף. כשאתם בצפון בקרו, לא תצטערו.

shlomo75
    הפתעה נעימה|5 01.10.13
    העיצוב, הנוף, האווירה, האוכל, השירות - הכל היה מעולה. מאד נהנינו והגענו פעמיים - ערב וצהריים(בלתי מתוכנן). מומלץ ואנחנו נחזור בוודאי!!!

ירקרקה
    פשוט מומלץ|5 30.12.12
    הגענו לארוחת ערב ולא זכינו להינות מהנוף המדובר כאן. אך זכינו באוכל מנחם וטעים מאד, שירות אדיב ומחויך ונוף פנימי אקלקטי מכל השפע שבעלי המקום פזרו במסעדה. חוויה לזוג, לחברים וגם למשפחה עם ילדים. ממליצים!

אאורין
    מקסים, נעים וטעים !!!|5 13.06.12
    מעבר למיקום הגאוגרפי הנדיר בו שוכנת המסעדה והנוף עוצר הנשימה שנשקף ממנה, לאווירה המיוחדת של המקום, שבכל פינה ממנו נשקף אוסף של פריטים משווקי פשפשים, האוכל יצירתי, פשוט וטעים. מרגישים שהוכן ביד אוהבת ונדיבה. פשוט תענוג!!!

אבקסיס2
    אסקפיזם|5 25.12.11
    התכנסנו ביום חול לחגוג אירוע מחלקתי. התפאורה היתה מושלמת והאוכל טעים וטרי(הלכנו על ארוחת בוקר). מומלץ.

leornevo
    מקום לקפה,מעפה ועופות גם|4 07.05.11
    באנו בשביל קפה על הנוף-אכן המירפסת מדהימה,קצת קרירה אז ניכנסנו להצללה,ואז הגיעו ריחות האוכל,,, אז כמובן היזמנו לחם לפתיחה קלה, וליו גם "קצת"מרק לחימום האווירה, ואז הגיעו התפריטים בתוך הדיטקים והמשכנו ל2 מנות עוף על הצקים עם רטבים ופטריות -ואחרי שהחלפנו בינינו את המנות שהיו מאד מאד טעימות - החלטתי שבפעם הבאה אבוא לשבת בבקר לארוחת בקר, השרותים נקיים, הברחשים כמו שכבר כתבו - באים בחינם -אל תנסו לשתות קפה שחור אלא ישר לאספרסו = ותמורת כ206 שקלים לזוג יצאנו שבעים ודי מרוצים, אז לסיום - יותר שילוא לאורחים חדשים ממש שיהיה בולט ליד המדרגות כי אנחנו כימעט החלטנו אחורה לפנות ותיפתרו מהברחשים המציקים
אתר מפה מעדכן בקביעות שעות פתיחה וטווחי מחירים, אך תמיד מומלץ לבדוק מראש עם המקום.