צילום באדיבות המקום
פינת ישיבה במרפסת הדק. צילום: באדיבות המקום
חוף הים של מכמורת. תמונה: יח"צ
המטבח. תמונה: יח"צ

הצימר הנעים של רותי ארד ממוקם במושב מכמורת, במרחק של כ-2 דקות נסיעה וכ-10 דקות הליכה מחוף הים.
כראוי לבית חוף הוא מעוצב בצבעים תכלכלים ומשלב אלמנטים מעולם הים. הצימר בנוי מחלל אחד, רצפתו פרקט ובו מיטה זוגית, פינת סלון, מסך פלזמה עם חיבור לכבלים וכן אינטרנט אלחוטי. המטבח מאובזר למדי וכולל מכונת קפה, בר מים, קומקום, כיריים, טוסטר, מיקרוגל ואפילו תנור אפייה, וכן כלי בישול והגשה.

בחוץ מרפסת עץ ופינת ישיבה המשקיפה לגינה פורחת עם עצי פרי וצמחי תבלין, וכן פינת אוכל.
ממש מעבר לגדר נמצא פארק השרון ושביל גישה מוביל מהצימר הישר אל חוף הים. רוכבי אופניים מוזמנים ליהנות ממגוון מסלולי רכיבה שעוברים בסמוך.
אורחים דתיים מוזמנים להתארח בצימר. בית הכנסת של היישוב נמצא במרחק הליכה ואורחים מתקבלים בברכה.

kerenika
    יום חתונה וליל כלולות|5 12.05.14
    לצימר הגענו ביום החתונה כי רציתי קודם כל מקום שיצטלם טוב!! מודה... הגענו משעות הבוקר, אני "הכלה", החברות, הצלמים, מאפרת וגם החתן שהגיע למקלחת ולהתלבש. המקום מעוצב עד לפרט הקטנטן בקונספט של ים, יוון, סירות, תכלת ועץ טבעי. יש מרפסת דק מפנקת עם ספות, נדנדה וגינה מלאת פרחים. פנים הצימר עונה על כל מה שצריך, מסך ענק שאפילו לא הדלקנו, מקלחת נעימה, מטבח מאובזר ושלווה ושקט מסביב. בעלת המקום רותי - מקסימה וחייכנית ואפילו הציעה לאסוף אותנו לאחר החתונה למקרה שנהיה שתויים. בבוקר למחרת נהנו מלחם ביתי, חמאה וריבה שהיו בדיוק במקום יחד עם הקפה והתה. אהבנו מאד מאד מאד!!! נחזור לשם בוודאות!!

יורםסלע
    לינה בצימר "כוכב הים" במכמורת|5 17.03.14
    על אף שהייה הקצרה (מידי) ב"כוכב הים" הספקנו להתרשם מהנעימות ורעננות של המקום. הצימר מעוצב בסגנון סקנדינבי כאשר כל פריט בחדר מקשר אותך לחוויה ימית. רותי, בעלת הצימר, הינה מארחת נפלאה, דואגת לכל פרט ופרט ונותנת תחושה של איכפתיות אמיתית. יצאנו לריצה בנוף הפסטורלי בגשם שוטף, מול החופים היפים. חזרנו ממיני-ברייק האיכותי במכמורת מלאי סיפוק. מומלץ בחום!

צחיפריד
    צימר כוכב הים-מעולה!|5 06.03.14
    הגענו לצימר לשישי שבת,קיבלה אותנו בשחה רותי ארד המקסימה שדאגה לכל צרכנו (והיה לנו הרבה..אנחנו דתיים והיא עשתה הכל כדי שינעם לנו) הצימר יפיפה ומעוצב,אכלנו ארוחת ערב בתוך הצימר וארוחת בוקר-צהריים מחוץ לצימר במרפסת ובנוף מהמם. כמו כן,רותי מאבזרת את הצימר בכלים שעזרו לנו מאוד ובפינוקים כייפים. אנחנו ממליצים בחום!!