ארבל אירוח ואוכל כפרי - משק שביט

English

משק שביט

גם סוויטות וגם אכסנייה
וילת האירוח המרווחת של משפחת שביט שוכנת בלב בוסתן מטופח ובו עצי פרי מכל הסוגים, פרחי נוי, מדשאה, בריכת שחייה גדולה וצוננת - במיוחד לימי הקיץ, ערסלים ופינות ישיבה מתוקות. ארבע אפשרויות לינה מציע משק שביט - אפשר לשכור את הווילה כולה, או מחולקת לסוויטות משפחתיות וחדרים זוגיים. בכל יחידה חדר שינה זוגי, סלון ומטבחון מאובזר, ג'קוזי פינתי ומרפסת נוף הצופה אל בקעת הארבל ונופי הגליל התחתון.

המבנה עצמו, כולל הרהיטים, הנברשות, המפות וכלי האוכל והגשה - כולם מעוצבים במחשבה ובתשומת לב. שרה, בעלת הבית, אחראית על העיצוב הצבעוני וכמה מהחפצים שהיא יוצרת נמכרים גם בחנות שבמתחם.

בנוסף לאלה יש כאן גם חדר מעונות בסגנון גסטהאוס, בו ניתן לשכור מיטה בלבד ויתכן שיהיו תיירים נוספים בחדר במיטות האחרות.
אירוח גסטרונומי
במתחם שוכנת מסעדת הבשר מומלצת-מפה, שבה מוצעות ארוחות ערב דשנות, ובה מוגשת גם ארוחת הבוקר המפנקת, הכוללת בין היתר פירות שנקטפו זה עתה מהעץ. במרתף היינות והשוקולד הסמוך אפשר להצטייד במזכרות מתוקות ובמתנות מהחופשה.
חו"ל זה כאן
הודות למיקומו האסטרטגי של המקום והקירבה לאתרי הטיולים בגליל ובגולן, הוא מהווה מוקד משיכה לתיירים רבים, ובליל של שפות זרות מעניק לנופש המקומי תחושה חו"לית מבורכת.

תורמות לעניין גם ההמלצות המפרגנות של אתרי תיירות כדוגמת Tripadvisor ו-Lonely planet.
מסעדת המטבח של ישראל

דלתון
    צימר משפחתי חביב ונעים |4 30.01.16
    תמורה מצוינת למחיר, משפחה חביבה ביותר, המקום פשוט, נקי ונעים, ארוחת בוקר נהדרת. בקיצור - חמודי

ianyg3567
    לא הפסקנו מהחום ואהבה שקיבלנו|5 08.04.15
    הגענו לאכסניה במשק שביט במסגרת טיול בשביל ישראל.לא הפסקנו להתרגש מהיחס החם שקיבלנו משרה וישראל. אומנם לא ישנו בצימרים אך אכלנו ארוחת מדהימה עם המון פינוקים. ואפילו זכינו לצידה לדרך מכיוון שלא יכולנו להשאר לארוחת בוקר. אנו עוד נחזור לאכול את ארוחת הבוקר.

guyeran
    3 על תחזוקה, 5 על חוויה|4 26.12.13
    החדרים ועיצובם די בסיסיים (למרות שכן יש ג'קוזי בחדר השינה). המקלחת זקוקה היתה לתחזוקה ובכלל אפשר אולי לשדרג קצת את המראה. עם זאת, המחיר לזוג באמצע השבוע היה הוגן מאוד ותחרותי. אבל החוויה כאורחים אצת שרה וישראל היא ממש לא רק החדר. הלב הרחב שבארוחת הערב העשירה ובארוחת הבוקר המגוונת, והיחס האישי של שני המארחים המקסימים האלה הופכים את החוויה לכזו שנשמח לחזור עליה בקרוב!

רמינעמי
    ברור שנחזור|5 13.04.11
    היינו בקיץ כל המשפחה והשכרנו את כל החדרים (7). נהננו מאוד בבריכה, אכלנו והתלהבנו מהאוכל של ישראל. המקום גן עדן. בכלל לא רצינו לצאת החוצה. נהננו מכל רגע ונחזור גם בפסח.שרה וישראל והנכדות ואפילו החדרנית מהממים ולבביים.

leahf5
    חגיגה בצימר שביט|5 06.12.10
    כל החושים חוגגים כאן. בוסתן קסום, ריחות בשומים של פרחים ופירות. חדר יפיפה, מצוחצח, עוטף ומחבק מלטף ומפנק. בריכה יחודית, אוירה, מי פלגים זורמים, ציפורים ומוזיקה. ארוחת הבוקר חגיגה לחושים. המארחים מקסימים. הלב נרגע ואומר נחזור שוב. שווה כל רגע. תודה באהבה לאה .

רותםבנט
    מקום חלומי|5 10.11.10
    הגענו לצימרים 2 זוגות. מצאנו פינת חמד אמיתית, בעלי בית מסבירי פנים.ארוחת ערב במסעדה שבמקום שישראל בעל הבית הוא השף, שהיתה פשוט ארוחת גורמה משובחת ביותר!!!!ארוחת בוקר מפנקת ומושקעת. בריכה מדהימה בחצר יפה שמלאה בפינות חמד נעימות. כל בקשה שלנו טופלה בסבר פנים יפות וברוחב לב. אנחנו נשוב לשם ב ה ח ל ט!!!!

יערה32
    סופ"ש מהמם!|5 07.11.10
    אי אפשר לבקש יותר מזה לסופ"ש. הבריכה מהממת עם ג'קוזי ועם סככות, הצימרים רומנטיים, אינטימיים, נקיים, חמימים וכיפיים, האוכל במסעדה מ-ע-ו-לה גם בכמות וגם באיכות. ובעלי הבית ישראלים אמיתיים, חמים ושירותיים. שרה וישראל - תודה רבה!

liorhay
    ממש לא מומלץ...|2 25.10.10
    קיבלנו דירה קטנה מאוד שלא תואמת לזוג עם 2 ילדות קטנות, מלאה בזבובים... בעלי בית אנטיפתיים לחלוטין. מאכזב! לא נחזור.

vardina
    נפלא|5 03.03.10
    היינו 2 זוגות בצימרים של ישראל ושרה שביט. הם פשוט יוצאים מגדרם כדי להנעים את שהותם של האורחים. ארוחת הבוקר נפלאה וארוחת הערב ממש גורמה. וכל המאכלים מעשה ידיו של ישראל. מומלץ בחום.

naor01
    גן עדן|5 04.11.09
    היינו 5 משפחות והילדים לא רצו לטייל, אלא רק להשאר בגן עדן עם הבריכה. בערב עשינו על האש , בבוקר אכלנו את ארוחת הבוקר המושקעת ופשוט היה כיף.