חדרי האירוח הקיבוציים למראה, עברו בספטמבר 2005 לבעלות פרטית אך עדיין נהנים מהאווירה הקיבוצית שמסביב. הבתים צבועים בחום, מותאמים לזוגות ולמשפחות וכוללים מטבחון ופינת קפה. הנוף הנשקף הוא של הכינרת, הגולן והגליל. הקיבוץ מציע לילדים מתקני משחקים וספורט ובהם מגרש כדורסל ובריכת שכשוך, חוות יענים ופינת ליטוף. ארוחת הבוקר וארוחת ערב, בתאום מראש, מוגשות בחדר אוכל פרטי שאינו קשור לחדר האוכל של הקיבוץ. ארבע יחידות מותאמות לנכים.

rutieli
    אדיבות וסימפטיה לא מספיקים|2 09.10.12
    הגענו שני זוגות לחדרים המותאמים לנכים, באחד החדרים היו חסרות ידיות וכן ציןד בסיסי, ניכר שאף אחד לא בדק את החדר לפני כניסתנו, חדר צפוף מאוד, חלל אחד לשני הורים + שלושה ילדים, הארוחות לא משהו וגם זה הלך מדחי אל דחי, בעיות חשמל טופלו בחאפריות שלא הותירה ספק לגבי מועד הישנותן. נציין את אליזבט המקסימה שהאירה לנו פנים וניסתה לעזור כמיטב יכולתה, חבל , יש מיקום טוב וצוות מעולה , אם תשקיעו קצת זה יחזיר לכם את ההשקעה בגדול

id111li
    אין מתנות חינם!|1 18.09.11
    חשבנו שתפסנו את הדיל של השנה, 700 ש"ח לשני לילות למשפחה (4) כולל ארוחת בוקר! אז התברר שלא, חדרים מימי הביניים לא משופצים, תקרות רטובות מלוכלך נמלים בכל מקום מיטות שאפילו מימי הצבא בגולני לא זכורות לי, זבובים ודבורים בכל פינה על הדשא אין דשא, השיא היה בארוחות הבוקר עם אוכל לא טרי, תפל וחסר טעם. מזל שכל יום חזרנו מאוחר לחדרים. למי שעדיין לא ניצל את הקופון לטובתכם התרחקו!!!

oMonzon
    שירות מעולה, אוכל מצויין..וזול|4 04.08.10
    חיפשנו מקום ירוק, ולא יוקרתי לחופשה משפחתית לכ-100 איש ומצאנו!!! דיברנו עם רונית והיא אירגנה את החדרים (פשוטים אך מספיקים), הקבלה, חדר האוכל והמועדון וטיפלה במסירות בכל בקשה. לסיכום היה מעולה - כולם יצאו מרוצים ובמחיר נמוך מאוד. תודה לכל הצוות ולהתראות בשנה הבאה.

efratih
    פשפשים בחדרים!|1 01.05.09
    אנחנו קבוצה של 10 משפחות מטילות עם מדריכה. התארחנו בסוף השבוע של ה 24.4.09. לתדהמתינו קמנו בשבת בבוקר כולנו עקוצים מפשפשים או פרעושים!! ימים של גירודים עברו עלינו. תלונתינו נענתה בסליחה, ריססנו עכשיו ואתם יכולים לבוא ולהתארח שנית במחיר סמלי! אף משפחה כמובן לא מעוניינת לחזור לשם גם בחינם! חדר פצפון עם מיטות מיושנות ולא נוחות ןכל זה ב 640 ש"ח לזוג עם שני ילדים.

brock
    מקום מקסים|4 16.12.07
    היינו סופ"ש ומאוד נהנינו. לקחנו דיל חורף שיש להם עכשיו שכלל גם טיול טרקטורונים וגם טיול אופניים במחיר שווה לכל כיס ונהנינו מכל רגע. המקום מעולה למי שמעוניין לטייל ויש באזור מסלולים מקסימים אפילו רק על יד הקיבוץ עצמו הנוף עוצר נשימה. במשרד נתנו מידע מלא על האטרקציות בסביבה. בנוסף הם קיבלו בברכה את הכלבה שלנו שזה כבר שווה הכל :)

arik13
    רע בלב...|2 09.12.06
    הגענו בלילה, אין שילוט לעבר החדרים. החדר הוא פשוט - מה רע בזה? כלום, אבל כשצריך לעמוד במקלחת ולשטוף אותה כי המים זורמים לכל עבר , כולל לעבר השרותים, הופך את המקום לפשוט לא נעים. אגב : הצבע החום הנורא הוא כל כך לא מתאים לסביבה - להחריד . אנחנו לא נחזור אליכם.

dannydin
    נהדר לקהל שלו|5 20.10.05
    בפרוש לא לקהל של מלונות יוקרה, אבל תמורת סכום ממש מגוחך מקבלים חדר נאה משופץ ומרווח במיקום מעולה, ארוחת בוקר טובה מאד, ובעיקר יחס נהדר, חם, אכפתי ואישי, מטל ומעיין הנפלאות שבאמת מנסות לפתור לך כל בעיה או בקשה, ורון (מנהל המקום) שיכול להתרוצץ למענך שעות - לסמן פינות חמד שלא מופיעות באף מדריך או מפה. להוריד למענך חומר מהאינטרנט ומה לא. נהננו מאד ובטוח שנחזור.

ofird
    על הפנים|1 18.09.05
    היינו כבר בכמה קיבוצים בעבר, זה היה מתחת לכל ביקורית. החדרים מזוהמים, מעט מאוד מתקנים, ובריכת השחייה נראית בערך כמו אמבטיה. לשם אני לא חוזר!
אתר מפה מעדכן בקביעות שעות פתיחה וטווחי מחירים, אך תמיד מומלץ לבדוק מראש עם המקום.