סגפני ומרשים

עליות חדות בשיפועים תלולים מובילות למלון סנט גבריאל הממוקם בנקודה הגבוהה ביותר בנצרת. מבנה האבן הגדול, שממנו מזדקר אולם תפילה בעל תקרה גבוהה וחלון ויטראז', משקיף אל מרחבי העיר שמתחת. בקדמת המבנה, שעד 1990 דרו בו נזירות, רחבת דשא, עצי
קזוארינות וגינה קטנה. כל חדרי המלון בסיסיים מאוד וכוללים שתי מיטות נפרדות ומכתבה, שירותים ומקלחת צמודים. בחלק מהחדרים יש מיטה נוספת, בחלקם יש טלוויזיה, ובחדר אחד גדול המכונה סוויטה יש אפילו ג'קוזי במקלחת. מיזוג אין בחדרים אלא רק מאווררים. לחדרים שבקומה העליונה יש גג משופע המשרה אווירת סגפנות מהולה ברומנטיקה של עליות גג. בלובי פזורים כורסאות וכסאות מרוקעים בעיטורים, ותמונות המדונה ותמונות נוף תלת–ממדיות מעטרות את הקירות. במלון יש גם כנסייה פעילה והשהייה בליל המיסות השנתי בערב חג המולד, עם יתר העולים לרגל, היא חוויה מיוחדת במינה.

galitse1
    לא בסילבסטר!!!|3 01.01.13
    היינו בערב הסילבסטר בעיסקה מפתה שכללה ״נשף וארוחת ערב״ .המיקום מדהים. נוף יפה של העיר מחלונות החדר הגדולים. הזיקוקים נראים מכאן נפלא. אבל בארוחה החגיגית התקמצנו עלינו בענק! ועל שינה בלילה אין על מה לדבר: מוסיקה רועשת ודיבורים במסדרונות עד השעות הקטנות. מי שלא נהנה לרקוד במוסיקה ערבית ולהישאר לילה לבן שיגיע בזמן אחר. עוד הערה- כן יש מיטה זוגית אבל שמיכות צמר ישנות ובודדות. לזה לא ציפיתי במלון.

assifeli
    טעים ונעים|5 26.12.12
    באנו ארבעה למסעדת המלון בחג המולד (25.12.12) בעקבות המלצה בעיתון. כבר בטלפון הרגשתי את האדיבות של המארחים וכך זה המשיך גם בארוחה. הזמנו "ארוחת חג" שכללה מגוון סלטים, שלוש מנות ביניים - פירות ים ברוטב, קובנייה ועלי גפן ממולאים, ומנה עיקרית - צואר כבש. השירות היה מהיר מאד, אולי משום שהזמנו ארוחה בנויה מראש. לא התחברנו לקובניה, אבל כל השאר היה טעים מאד. עם המנה העיקרית הענקית כבר לא יכולנו להתמודד ולקחנו יותר מחצי הביתה. עם לכתנו הזמין אותנו בעל הבית "לבוא לקפה בכל פעם שנהיה בעיר". יצאנו לנוף המדהים של העיר המוארת לחג המולד, שנשקף מחלונות המסעדה, למי שיושב בצד הנכון, וממגרש החניה.

tamarz
    חויה יוצאת דופן|4 30.09.10
    אכלנו השבוע ארוחת צהרים במסעדה במלון. אוכל היה מצויין -טעים מאוד מאכלים שעשויים אחרת מהמקובל (למשל מג'דרה ללא אורז), חומוס מדהים, קישואים ממולאים מדהימים ועוד. המבנה מאוד מיוחד ויש בו שקט ושלווה שתורמים לאוירה. ראינו גם את החדרים שהם פשטוים ונקיים מאוד והנוף שרואים מהם מדהים.

as11
    פשוט ומקסים!|5 25.12.09
    במבנה יפה, העל העיר, עם חדרים קטנים, בסיסיים ונקיים, מקבלים הרבה(!) אוכל טעים, ושירות פנטסטי- כזה שרק מייחלים לו פה בארץ. אנשים מקסימים באמת! והכל במחירים סבירים לחלוטין.

eyallivne
    טו ב ++ (ארבעה וחצי וכוכבים)|4 14.04.08
    למי שרוצה חופשה קצת אחרת, נצרת מספקת את הסחורה ומלון סנט גביראל עושה את העבודה. . מהגינה וחלק גדול מהחדרים יש תצפית נפלאה על העיר נצרת השוכנת בין עמק והרים. החדרים פשוטים ונקיים מאד.יש גינה מקסימה, יש כנסיה נאה ואם יש מזל מקבלים ארוחת ערב מצויינת ! כפי שאנחנו זכינו. שירות קשוב ואדיב מאד, ואפשר לצאת לטיול רגלי לכמה כיוונים. אנחנו אהבנו.

שליאד
    בעקבות אומברטו אקו..|4 14.12.06
    סנט גבריאל זה מנזר. נכון, הוא נקרא מלון, אבל החדרים הם חדרי מנזר לשעבר על כל המשתמע מכך. מיטות פשוטות וקרות כאלו שלא ממש בא לך להכנס לתוכן, כיור עם ברז מטפטף ניצב בחדר ליד הארון החום המדכא קצת, מים חמים יש לפי התור- פעם לקומה ראשונה ופעם לקומה שניה. המסעדה- לא רעה, אפילו לגמרי לא רעה אכלנו שם ארוחת חג בערב הסילבסטר שעבר ונהננו מאד. הכניסה מרהיבה. אומברטו אקו היה מקבל כאן השראה לספר המשך של "שם הורד"...

mulrhs
    יחס חם ושירות מצויין|4 11.12.06
    התארחנו במקום כ-7 משפחות ל"גיבוש משפחתי".המבנה והסביבה יפים, החדרים צנועים ופונקציונאליים, למרות זאת, מחלקם נשקף נוף מרהיב.אין מזגנים אך פועלת במקום הסקה מרכזית שבהחלט מספיקה. האוכל היה סביר, אבל חייבים להדגיש כי השירות והיחס החם כיסו על הכל . צוות המלון יצא מגידרו כדי לתת מענה לכל צורך ואף מעבר לכך.הזמנו מדריך בשם אנטון להכרת המקומות הקדושים לנצרות. היה מצויין.

עדימה
    המלון יפה מאד, המיקום עוד יותר.|4 28.03.02
    המלון יפה מאד, המיקום עוד יותר. החדרים קצת צנועים מדי. חסרה הקפדה על פרטים.הטלוויזיה בחדר קולטת רק 2ערוצים ברמת קליטה נמוכה. ארוחת בוקר נפלאה ביותר. חביתת עשבים מושקעת ולחמניות טריות וחמות מאד.
אתר מפה מעדכן בקביעות שעות פתיחה וטווחי מחירים, אך תמיד מומלץ לבדוק מראש עם המקום.