הסוויטות מבחוץ. צילום: יח''צ
הועלה על ידי גרסיאס
חדר שינה בסוויטה. צילום: יח''צ
סלון בסוויטה והמרפסת. צילום: יח''צ

דירות אירוח קשת איילון ממוקמות בפאתי קיבוץ אילון שבגליל המערבי על מדרון המשקיף על רכס אדמית, צוק ראש הנקרה וחופי הים התיכון בואכה אכזיב ונהריה . המתחם, המוקף בחורש גלילי טבעי, כולל 15 דירות אירוח 3 סוויטות ו-12 וילות.

הווילות
שלוש הווילות המשפחתיות שוכנות במבנים יחודיים וסביבם גינה מטופחת. בכל וילה יש שלושה חדרי שינה, שניים זוגיים וחדר נוסף הכולל שתי מיטות יחיד שניתן לחברן למיטה זוגית. הווילה, היכולה להכיל 6-10 אורחים, כוללת גם שני חדרי רחצה ושירותים, מכשירי טלוויזיה בכל חדר ואינטרנט אלחוטי. המטבח מאובזר ובסלון המרווח יש פסנתר. בצמוד לווילות יש מרפסת שממנה אפשר לצאת לגינה המטופחת.

המחירים : מנובמבר עד אפריל 1500 ש"ח בוילות עד 6 איש. בסוויטות עד 8 איש כל נוסף 150 ₪.

בעונה מאפריל עד נובמבר 1700 שח בוילות עד 6 איש . בסוויטות עד 8 איש כל נוסף 150 ש"ח.
הסוויטות
מהקומפלקס המדורג של הסוויטות אפשר לראות נוף הרים וים. הסוויטות העליונות, המיועדות ל-8-10 אורחים, כוללות מרפסות נוף גדולות. הסוויטות התחתונות, המכילות אותה כמות של אנשים, כוללות יציאה לגינה עם אפשרות לעשות מנגל. בסוויטות משני הסוגים יש ארבעה חדרי שינה גדולים שבהם שתי מיטות יחיד שאפשר להצמיד. יש גם שני חדרי רחצה, מטבחון מאובזר היטב וסלון.

במתחם יש אולם כנסים מקצועי הכולל 250 מקומות ישיבה וכן חדרי הרצאות לעריכת כנסים, ימי עיון, השתלמויות וסמינרים. ניתן לקיים במקום אירועים פרטיים ומשפחתיים. לרשות האורחים עומדים בקיבוץ מגרשי טניס, כדורסל וכדורגל כמו גם בריכת שחייה.

rantammy
    מומלץ ביותר לקבוצה של 6-8|5 11.07.15
    שהינו בסוויטה בעלת ארבעה חדרי שינה, חדישה מאד ומצוידת להפליא. לסוויטה בה שהינו מרפסת רחבה ידיים עם בריזה ונוף מהמם לים. הסוויטות סמוכות לבריכת הקיבוץ החביבה. השירות היה אדיב ביותר. בקיצור, אופציה מומלצת לטיול משפחות באזור.

tako_2003
    מומלץ בהחלט!|5 13.11.11
    שהינו במקום בסופשבוע האחרון, סה"כ 15 חברים. הוילות נעימות, נקיות ומתוחזקות היטב. הנוף מהמרפסת נהדר. המחיר הוגן בהחלט ונותן תמורה מלאה. בעלת המקום - ציפי - מקסימה והשתדלה להענות לכל גחמותינו ובקשותינו המיוחדות (כולל גמישות רבה בשעת העזיבה). ניכר שהדגש של ציפי הוא על הליכה לקראת המתארחים בכל עניין שמתאפשר (מנסיוננו - מאד לא אופייני לבעלי צימרים בארץ). ולסיכום - נשמח לחזור!

מדבר
    יופי של מקום, מומלץ בחום|5 13.11.11
    נסענו קבוצה גדולה של חברים וישנו בשתי וילות סמוכות. הוילות יפות, נעימות, נקיות (מאוד) ומאובזרות היטב. מהמרפסת נשקף נוף עוצר נשימה (אכלנו ארוחת בוקר קסומה). מאוד נהנינו מהפסנתרים שיש בכל סלון, ומאוד שמחנו לפגוש את ציפי המקסימה שהיתה מאוד נחמדה, מאוד נעימה, מאירת פנים וקשובה לבקשותינו. בהחלט מקום מומלץ, ובמחיר מצויין. נשמח לחזור אליו.

giladfamily
    היינו. נהננו.|5 28.08.11
    בילינו בוילה שתי משפחות עם חמישה ילדים בני 8-2 באמצע אוגוסט. הוילה מרווחת, מצוידת עד הפרט האחרון, מרפסת ודשא נפלאים עם נוף נפלא והרגשה של חופש אמיתי... שולחן אוכל ענק ומטבח מאובזר אפשרו לנו להכין ארוחות נהדרות. במרחק הליכה הבריכה של הקיבוץ (בריכה ותיקה אבל בילינו בה נהדר) מצאנו באזור בנסיעות קצרצרות מסלולים ואטרקציות שהתאימו גם לקטנטן שלא יושב במנשא (חורבת דנעילה ופארק גורן). חוף הים במרחק של 15 דקות. בעיה שהיתה לנו עם המזגן טופלה ביעליות ובמהירות...מומלץ בחום.

רוניתואיל
    מקום לחזור אליו|5 28.05.11
    היינו לפני פסח כמשפחה מורחבת ומצאנו את בית הקיץ המושלם שלנו בצפון, אירוח מעולה, נקי, מסור, מאובזר עם שקט ונוף, מושלם!

elikcha
    חמד של מקום לנופש משפחתי|5 15.10.10
    והנוף הוא בונוס אחד גדול.. מומלץ בחום.

ארגמנית
    ענק וביתי, מאובזר למשעי|5 01.02.09
    היינו 3 משפחות בשתי וילות: בית מבוגרים ובית ילדים. היה מ-ק-ס-י-ם! אווירה של בית, איבזור של בית, נוף יפה, ובעיקר מרחבים נוחים ומשגעים הן בתוך הבתים והן מחוצה להם. לכבוד הוא לנו לישון בווילות האירוח של אמני נגינה דגולים. עכשיו אנחנו מחכים בסבלנות שאולי תשרה עלינו מוזה מוסיקלית חדשה...

galiavu
    ראוי לכל שבח|5 23.08.08
    מטופח, מושקע ומתוחזק לעילא ולעילא. היינו שש משפחות בשלוש הווילות במשך חמישה ימים ולא חסר לנו דבר. קיבלנו וילות מצוחצחות ומצוידות בכל מה שניתן להעלות על הדעת. בהתחשב ברמה הגבוהה המחיר סביר ואף למעלה מכך. הצעת שיפור יחידה לקיבוצניקים: שפצו קצת את הבריכה. היא גדולה וממוקמת נפלא, אבל ניכר שזה שנים רבות מושקע בה המינימום שבמינימום....... שבנו אחרי שלוש שנים, והכל אותו דבר: הצימרים מצטיינים, הבריכה פחות. ועדיין מומלץ עד למאוד.

motlis
    וילות מעולות - נופש אמיתי|5 27.05.07
    שכרנו וילה, 7 אנשים. היה פשוט מעולה. וילות מסודרות, נקיות ומרוהטות להפליא. מאובזר ברמה גבוהה. נראה שחשבו על הכל. שמש ונוף שפשוט כיף לשבת בחצר. בטוח נחזור פעם נוספת !!!

tepper
    הוילות מעולות חדרי הארוח אכזבה|5 24.03.07
    הגענו 8 אנשים ושכרנו וילה אחת וחדר ארוח אחד. הוילה היתה נהדרת - מרווחת, מתוכננת בקפידה, מזמינה, מתוחזקת, נוחה ועם נוף נפלא בקצור מקום מדהים. לגבי חדרי הארוח המצב הפוך, אמנם הזהירו אותנו שחדר הארוח הוא ברמה בסיסית, אך גם מרמה זו הם היו רחוקים - חדרים קרים ודי מוזנחים מבחינת התחזוקה, מקלחת מוצפת שלא ניתן לאסוף את המים, סדינים בגיל של הקיבוץ, וילונות ונציאנים שבורים שלא מונעים מאור הבוקר לחדור ישר לעינים, בקצור אחד מחדרי הארוח הגרועים בהם היינו (כולל אחסניות נוער וחדרי קיבוץ אחרים) מזל שהיה את הוילה לברוח אליה והמקום שימש רק ללינה. לוילה נחזור לחדרי הארוח לא.