חוות הנמורה. תמונה: יח"צ
האח
חוות הנמורה.
הועלה על ידי eyalsh

הדרך לחווה, שנמצאת למרגלות הר מירון, עוברת בין כרמים ומטעי אפרסק, תפוח ודובדבן - שורות של עצי פרי שבכל יום ויום מדווחים על עונות השנה. בחווה בקתות עץ ובקתות אבן שהן גבוהות ומבודדות יותר, אבל בכולן שולטים השקט והנוף. בחדרי השינה ג'קוזי קטנטן הפונה להרים המיוערים והריהוט משלב עבודות עץ ונפחות פשוטות ויפות. ההר שמנגד, החורש והצמחים הם תחליף נאה לטלוויזיה שאין כאן. הרוגע, ולפעמים גם חוסר הריכוז והשיכחה, הם חלק מכללי המשחק כאן. הבקתות שמעוצבות בטעם טוב פחות מתאימות למקפידי סדר וניקיון אלא יותר לאלה המחפשים בדידות מזהרת, נוף יפה בקצה העולם וקירבה לאדמה.

מלאכי שביל ישראל
בחווה נמצא גם אוהל מונגולי רחב ידיים המתאים לאירוח קבוצות ואירועים. נחמד לדעת כי מטיילי שביל ישראל מוזמנים לחווה בכל עת, ללא צורך בהודעה מוקדמת והם יזכו בה לקורת גג וצלחת אוכל חמה.

os311286
    צימר באמצע הטבע - מומלץ|5 26.07.15
    לא להאמין שבאמצע היער יש מקום כל כך מיוחד אחרי נסיעה של חמש דקות בשביל עפר נחשפת החווה המדהימה הזאת. בקתה פזורה על כל גבעה ולכל אחת נוף אל אחד העמקים היפים בארץ. להשקיף על הנוף מבקתת האבן גורם לך להתאהב בארץ הזאת

מפה8794
    חופשה טובה בחוות הנמורה|5 23.07.15
    לפני חודש חזרנו מסופשבוע בחוות הנמורה ובמקרה נתקלנו פה בתגובות אז הרגשנו צורך לשתף בחוויה שלנו.זאת פעם שנייה בחמש שנים האחרונות שאנחנו מתארחים בנמורה. פעם שעברה ישנו בבקתת האקליפטוס הפעם הגענו עם הילדים אז לקחנו את היין. שתיהן הבקתות הן הכי מיוחדות בחווה. שתיהן מעניקות את החוויה שהרבה צימרים היו רוצים לתת: צימר מבודד עם נוף בטבע. נכון, השירות לא כמו במלון דן והניקיון לא כמו בבית הנשיא אבל צריך לזכור שזו חווה באמצע הטבע. אי אפשר לצפות לגינוני נימוסין בריטים מחוואי ובטח שיהיו זבובים ונמלים באמצע הטבע. מי שמחפש סוויטות עם שנדלירים שלט יחפש צימר מבודד בטבע.לסיכום חוות הנמורה מומלץ בחום

arian
    יקר ללא תמורה הולמת|3 26.10.14
    האוהל אמנם גדול מרווח נקי ונעים אך תמורת מינימום של 1000 שח לזוג לפני תוספת של 150 שח לאדם מאוד יקר וללא פינוקים מיוחדים בתמורה לסכומי עתק שכאלה המזרונים ברחו בלילה מהמיטות והזבובים מאוד הציקו בבוקר בעלי הבית לא טרחו לבוא להגיד לנו שלום כשעזבנו

arad2001
    בזיון|1 12.08.14
    תחילת אוג',הזמנו במחיר מיוחד את בית היין, כשהגענו מצאנו שמשפחה אחרת התמקמה בצימר שהזמנו היחיד שיכול להתאים למשפ' עם 2ילדים אישה מבוגרת ומגבלות תנועה. למשפ' השנייה לא היה אישור הזמנה והם סירבו להלין בצימר אחר (מה שלא הפתיע כשגילינו כמה מוזנח בית היין היחיד שהיה סביר אל תלכו שלל אחרי התמונות היפות)הבעלים כעס עלינו כאשר לא יכולנו להסכים להיות בצימר אחר-בת 76 לא יכולה לישון על מזרן ברצפה למשל, ו2 ילדים קטנים יתפצלו לשני צימרים במרחק?!. נשארנו פעורי פה לאור ההתנהגות הגסה של הלל שהיה מספיק איוול להצהיר כי המשפחה השנייה שילמה לו מחיר מלא...לבסוף הוא פשוט נעלם ועזב אותנו "לחשוב" ברחנו ולא הבטנו לאחור!

Teatime
    הכי קרוב לפנטזיה על חופש|5 05.03.14
    אל תחפשו כאן טלוויזיה או ג'קוזי. לכאן באים בשביל הנפש. והרומנטיקה. מומלץ בריבוע!

דליקטס
    כן, יש כאן גן עדן|5 02.07.13
    כבר בדרך לחווה כשנכנסו לדרך העפר התרגשנו והחיוך עלה על פנינו. ליוו אותנו מטעים עם שלל פירות על העצים וכשנכנסנו למתחם והגענו לבקתת האקליפטוס הלב נפתח והתרחב! מסביב לבקתה הנוף עוצר נשימה עם גווני הירוק שהטבע ברא. הבקתה צנועה ואת זה חיפשנו: שקט, שלווה, נוף גב מים שעבד שעות נוספות וכל השאר נשכח עד לרגע שעזבנו את המקום. מומלץ בחום לאוהבי השקט והניתוק.

eyaltg
    האוהל המונגולי - מומלץ !!|5 03.06.13
    אוהל ענק המורכב משני אוהלים מחוברים כולל מטבח מאובזר. היינו עשרה והיה מרווח ונעים ביותר. האוהלים ממוזגים.יש מים חמים למכביר ברכונת נעימה , פוייקה ומקום להדלקת מדורה. יש שולחן אוכל מאוד גדול כך שהמקום אידאלי לקבוצה או משפחה.

ליטוש
    אוהל יורט לקבוצות-מעולה|5 30.05.10
    התארחנו במאהל המיועד ל35 איש.המאהל מורכב משני אוהלים מחוברים+מטבחון מאובזר במקרר כיריים ותנור+מקלחת ושרותים.במאהל חיכו לנו מזרונים כריות ושמיכות פוך מאווררים ומזגן וכן קיסקים ומערכת DVD.בחוץ כיסאות ומנגלים.המקום מקסים ומאוד נהננו.יהיה קשה לחזור לישון באוהל רגיל

מוישלה
    תוכנית ההתנתקות|4 02.03.09
    הסביבה עושה טוב לנשמה. אז נכון שכשממלאים את הג'קוזי אין מספיק מים חמים למקלחת ושאפשר למצוא כורי עכביש פה ושם אבל למי אכפת כשהכל כל כך שלו ונעים וההתנתקות מהמירוץ של החיים כל כך מוחלטת

liorhay
    לא ראוי לתואר מומלץ מפה|3 25.04.08
    ברדק בכל ההיבט הלוגיסטי- זה התחיל משעת הגעה ששונתה כל הזמן,המשיך בזה שכשהגענו זוג אחר נכנס לצימר שתוכנן לנו ובעל הבית לא היה במקום,המשיך בזה שהייתי צריך לסחוב לבדי מיטה לתינוקת מהמחסן (כי אף אחד לא היה מבעלי הבית..)- בקיצור הברדק חוגג בחוות נמורה... חוץ מזה- נוף מקסים,שקט ושלווה. לחזור?- ממש לא בטוח מבחינתנו... למען ההגינות נאמר - הילל פיצה אותנו בבקבוק יין.