שתי בקתות העץ המוקפדות של משפחת פרקש, נושקות ליער ביריה וניכרת בעיצובן מחשבה רבה. הבקתות מעוצבות בסגנון רומנטי המתקבל על ידי שימוש בריהוט עץ כהה, בדי קטיפה אדומים וקישוטי שושנים ותחרה. תאורת הלילה מיוחדת הנדלקת אוטומטית ברגע שיורדים מהמיטה בלילה, חיישני מיזוג האוויר המופעלים כאשר נכנסים לתא השירותים, מכונת האספרסו, החלוקים והמגבות הצחורים ומייבש השיער הם רק חלק מההפתעות המחכות לאורחים.

הבקתות נמצאות בסמוך לבית המארחים אך החזיתות שלהן פונות ליער כך שקיימת תחושת אינטימיות וניתוק. ליד כל בקתה, בריכת טבילה פרטית וקטנה הפעילה החל מחג שבועות ועד שנעשה קר בסתיו. לצד כל בריכה, דק עץ עליו פינת ישיבה מבודדת המשקיפה אל היער. מדשאה מטופחת, בריכת דגי זהב ופינת ישיבה נוספת משותפים לשתי הבקתות וזוגות חברים יוכלו להסב יחד לארוחה או סתם לקפה. בנוסף מחכים למתארחים אופני הרים למי שמעוניין לצאת לטיול אופניים באזור. אפשר להזמין סלסלת פיקניק עמוסות כל טוב כצידה לדרך.

hltdra
    מומלץ בחום|5 25.01.15
    אחד הצימרים המושקעים ביותר שהיינו בהם. תוך שעה בלבד כבר הרגשנו תחושה של חופש, רוגע וניתוק. הבקתות והסובב אותם מקסים, ארוחת הבוקר נהדרת ומושקעת, והארוח מוקפד ונדיב.הבקתה מרווחת, נקיה ומאובזרת בכיבודים ונשנושים שונים.מרחב, שקט ופרטיות יש בשפע.לא מרגישים את השוהים בצימר השני.נוף היער מיוחד. סך הכל ענה על כל הציפיות.כדאי להיכנס לאתרי אינטרנט נוספים לראות תמונות נוספות של המקום ושל ארוחת הבוקר.הכל נכון.מה שכן,קחו בחשבון שהמחיר יקר. הנפילה היחידה שהיתה לנו בחופשה הזו,והיא לא קשורה לצימר כלל-זה טיפול וואטסו שלקחנו בבריכת יערה הנמצאת בישוב.הטיפול היה חובבני ביותר יחסית למה שחווינו בעבר, אז כדאי להימנע

kobfeld
    פרטיות ופינוק|5 05.09.14
    הגענו לעמוקה למשפחת פרקש לשלושה ימים. יעל חיכתה לנו בשער ואף סייעה לקחת את הדברים שלנו מהאוטו, ממש כמו שמקבלים בני משפחה. הדאגה לנו, כיחידים וכזוג והזמינות של דני ויעל לכל גחמה או צורך שלנו היו בהחלט מרשימים בטבעיותם ובחמימות שבה התקבלנו. הכול ניתן ברחבות – בנדיבות ובאדיבות. המקום נוח מאוד ובהחלט מפנק. אך מעבר לבריכה ולפינת הטבילה, לתנאי המגורים עם הפינוקים האישיים ולארוחת הבוקר המושקעת והמוגשת אישית – האווירה הייתה: "נעשה הכול, שלכם יהיה נעים" וכך באמת היה. החופשה היא מצד אחד- ממש ביער ומצד שני ליד משפחה חמה ונותנת. המקום מאפשר את הפרטיות המרבית מחד ועם משפחה הנמצאת לצדכם אם רק תזדקקו.

a_hadar
    פינוק בצפון!|5 06.07.11
    התארחנו לילה אחד אצל יעל ודני בבקתיים - פשוט תענוג. הנקיון, העיצוב, ההשקעה בפרטים, הבריכה, הפינוקים הקטנים בחדר, האוכל - רק מילים טובות. מומלץ בחום.

פסולינה
    לא פחות ממושלם|5 28.06.11
    המקום הכי שהיינו בו עד היום. ניקיון שאין שני לא, פינוק שלא זכינו לו עדיין. דני ויעל ממש דואגים לאורחים שלהם עד הפרט האחרון. אל תביאו כלום, אל תחשבו על כלום- רק תבואו. התמונות באתרים (כולם) אפילו לא מתחילות לתאר את השלמות. כל מה שחשבתם או רציתם כבר שם.

avitalt
    צימר מדהים ומפנק|5 31.03.11
    יעל ודני מחזיקים 2 בקתות צימר יפהפיות. מתוחזקות ברמה, הכל מלא הלב והכל בנתינה מופלגת. ממש להתארח בכיף ולקבל ולקבל הכל מכל. הכל ברמה, על הכל כבר חשבו, לא מתקמצנים על כלום. ארוחת בוקר מאד טעימה עם המון תוספות מעבר ללחם תוצרת בית ואומלט אלוהי. פשוט לגעת בחלום

klartag
    תודה תודה|5 07.11.10
    כשקוראים את ההמלצות זה נראה טוב מכדי להיות אמיתי. באנו ניסינו נהננו ואין ספק שנחזור פעם נוספת. יעל ודני ברוכים תהיו על החופשה המיוחדת שסיפקתם לנו . עלו והצליחו . עידית ואיציק

taminahir
    חלום של מקום|5 14.03.10
    הגענו לחופשת סופשבוע (יקרה מאוד יחסית) של לילה אחד ומצאנו מקום פשוט מדהים. יש שם כל מה אפשר לבקש מצימר: עיצוב ביתי וחם, הכל מסודר ונקי, גינה מטופחת ומושקעת, מערכת קולנוע עם מסך ענק שיורד מהתקרה, אוסף דיסקים נחמד, שתייה חופשית כולל ליקרים תוצרת עצמית, פשוט כיף! יעל, בעלת הבית, קבלה אותנו בחיוך עם עוגת גבינה טרייה ואחר כך יצאנו לדשא לנוח מהנסיעה על כסאות הנוח מול הנוף השקט של היער. מה צריך יותר מזה?

aliza37
    פינוק מושלם|5 27.12.09
    אין דבר שהמארחים לא חשבו עליו, מהפרט הגדול ביותר ועד הקטן. המקום הוא פשוט חלום.

talmr123
    הכי מפנק, הכי מקסים ורומנטי|5 23.02.09
    אחרי שחרשנו עשרות צימרים בארץ, בעלי ואני תמימי דעים שהצימר הזה הוא פשוט הכי הכי שיש. עיצוב מוקפד, נקיון ותחזוקה מעולים, פינוק ברמת פרטי הפרטים של כל מה שחלמתם שיעשה לכם כייף. לקחנו לילה אחד וחזרנו עם זוגיות רעננה כמו אחרי שבוע חופשה.

yossiro
    פשוט מושלם|5 11.02.09
    היינו בגן עדן, פשוטו כמשמעו. המקום מטריף, הבקתות בנויות בטוב טעם, מפנקות, מתאימות לבילוי רומנטי. ארוחת הבוקר מהמוצלחות ביותר,החזיקה אותנו שבעים עד לערב. מומלץ בחום. אנחנו מבלים הרבה בצימרים, במקום כזה מופלא עוד לא היינו!!!