חפש
למשל: מסעדות כשרות, צימר עם בריכה טיפים לחיפוש
 שלום אורח!      כניסה למנויים |  הרשמה לאתר |   לאפליקציות מפה עקבו אחרינו בטוויטר   עקבו אחרינו בפייסבוק   21.11.2017   |
21º      לתחזית מזג האויר המלאה

עזרה לפאלם
עזרה ל-PocketPC
פורום תמיכה טכנית

גירסה 3 כוללת

כיסוי ארצי מלא
(ניתן להתקין כמה איזורים במקביל)

מפות
מסלול להולכי רגל

חיפוש משופר
לפי שם, מרחק, מומלץ, כשרות, התאמה לנכים

תחומים לבחירתכם
אטרקציות
ברים
חנויות
לינה
מסעדות
סרטים
שימושי (כספומטים,
  תחנות דלק, דואר,
  וידאומטים, חניונים,
  בתי-מרקחת)
תחנות רדיו


PocketPC - mapa2go
בעיות התקנה

לרוב ניתן להתקין את mapa2go ללא בעיות. אולם, מדובר בתהליך מורכב הדורש התאמות לתוכנת ActiveSync במחשב הביתי. כאן תמצאו פתרונות לבעיות הנפוצות.


1. האם מכשיר PocketPC תואם את דרישות החומרה?
מומלץ מאוד לוודא כאן כי אכן המכשיר שברשותך מתאים

2. האם תוכנת אנטי וירוס רצה ברקע?
תוכנות שרצות תמיד ברקע, כמו אנטי וירוס, עלולות לגרום לבעיות התקנה. יש לנטרל תוכנות אלה בזמן התקנת התוכנה.עתה, נסו להתקין מחדש את mapa2go.
3. האם בשלב הסנכרון מתקבלת הודעה: mapa2go is unable to sync.
וב-PocketPC מופיע מסך שהכותרת שלו installmapa.exe?

בצע את הפעולות הבאות במכשיר - PocketPC
לחץ OK בפינה הימנית עליונה.
בחר מתפריט התחל (start) -> הגדרות (settings) בחר בלשונית System
הכנס להגדרות איזוריות (regional settings)
בחר English (united states)
לחץ על OK בפינה הימנית עליונה.
לחץ על X בפינה הימנית עליונה.
סנכרן את mapa2go שוב.

לאחר כל איתחול (Reset) של המכשיר יש לחזור על פעולות אלה.

4. האם תוכנת הסנכרון ActiveSync לא מעודכנת?
ניתן וכדאי להוריד את הגירסה האחרונה של ActiveSync מהאתר הרשמי: עתה, נסו להתקין מחדש את mapa2go.

5. האם למרות שבוצע סינכרון מתקבלת הודעה "חלפו 30 יום מהסינכרון האחרון"?
נראה שהתאריך ב-PocketPC ובמחשב האישי לא מעודכן להיום.
• עדכנו את התאריך והשעה ב- PocketPC ובמחשב האישי.
• בצעו סינכרון.

6. האם בשלב הסינכרון מתקבלת ההודעה: Error connecting to Device. Please make sure your device is connected to the cradle and try again.
תוכנת הסינכרון ActiveSync חייבת להיות מותקנת במחשב ומופעלת.
התוכנה מסופקת ע"י Microsoft ובלעדיה לא ניתן לבצע סינכרון של המכשיר. כאשר התוכנה פועלת מופיע סמל בתחתית המסך מימין, ליד השעון. אם היא לא מופעלת יש להפעיל אותה.
בדרך כלל, ניתן לאתר את התוכנה כך:
Start -> Programs -> Microsoft ActiveSync.
אם מופיע הסמל באפור , זה אומר שהתוכנת הסינכרון מותקנת אך המכשיר אינו מחובר לעריסה. אפשרות נוספת: הכבל שמחבר את העריסה למחשב האישי אינו מחובר כראוי.

7. האם ברשותך מערכת הפעלה PocketPC 2002 עם עברית של PDAC, ומייד עם הפעלת mapa2go ב- PocketPC מתקבלת ההודעה: "שגיאת מערכת 5, יש להתקין שוב את התוכנה" ?
יש לחזור על הפעולות המופיעות בסעיף 3.

8. כיצד מעבירים את התוכנה מהמכשיר לכרטיס הזכרון (או להיפך)?
יש למחוק הספרייה mapa2go מהמכשיר או מכרטיס הזכרון ולבצע סינכרון. במהלך הסינכרון תתבקשו לבחור את היעד להתקנה.

9. האם הבעיה עדיין לא נפתרה?
במקרה שכל הפעולות עד כה לא הועילו, נבקש מכם לשלוח לנו את הקובץ, conduitsetup.log, שיתן לנו אינדיקציה מדויקת לגבי הבעיה.

העתקת קובץ הלוג של ה-CONDUIT
היכנסו לתיקייה C:>Program Files>Mapa2goCE
העתיקו משם את הקובץ שנקרא: conduitsetup.log
הדביקו את הנתונים שהעתקתם (ctrl+v) לטופס דואר אלקטרוני ושילחו אותו אלינו לכתובת info@mapa.co.il

כמו כן אנא ציינו את הפרטים הבאים:
• האם השגיאה קרתה בעת הורדה/התקנה/סינכרון/הרצה על ה-PocketPC?
• דגם ה-PocketPC גירסת מערכת ההפעלה
• כמות זיכרון וזיכרון פנוי.
• גירסת מערכת ההפעלה והדפדפן במחשב האישי


שירות לקוחות
אם הבעיות עדיין לא נפתרו אנא שלחו אימייל מפורט ל - info@mapa.co.il.
כאשר מדווחים על תקלה חשוב לפרט במידת האפשר אלו פעולות ביצעתם ומה התקלה.
כמו כן, אם נתקלתם בהודעות שגיאה, אנא העתיקו במדויק את תוכן ההודעה והכותרת שלה.

לשאלות ובירורים נוספים נא לפנות במייל או בטלפון 03-6210523.
תודה וגלישה נעימה!





 הורדת התוכנה