חפש
למשל: מסעדות כשרות, צימר עם בריכה טיפים לחיפוש
 שלום אורח!      כניסה למנויים |  הרשמה לאתר |   לאפליקציות מפה עקבו אחרינו בטוויטר   עקבו אחרינו בפייסבוק   23.11.2017   |
19º   מעונן חלקית   לתחזית מזג האויר המלאה

עזרה לפאלם
עזרה ל-PocketPC
פורום תמיכה טכנית

גירסה 3 כוללת

כיסוי ארצי מלא
(ניתן להתקין כמה איזורים במקביל)

מפות
מסלול להולכי רגל

חיפוש משופר
לפי שם, מרחק, מומלץ, כשרות, התאמה לנכים

תחומים לבחירתכם
אטרקציות
ברים
חנויות
לינה
מסעדות
סרטים
שימושי (כספומטים,
  תחנות דלק, דואר,
  וידאומטים, חניונים,
  בתי-מרקחת)
תחנות רדיו


mapa2go - פאלם
בעיות התקנה

לרוב ניתן להתקין את mapa2go ללא בעיות. אולם, מדובר בתהליך מורכב הדורש התאמות לתוכנת הפאלם במחשב הביתי (Palm Software). כאן תמצאו פתרונות לבעיות הנפוצות.


1. האם מכשיר הפאלם תואם את דרישות החומרה?
מומלץ מאוד לוודא כאן כי אכן המכשיר שברשותך מתאים

2. כיצד מעבירים את התוכנה מהמכשיר לכרטיס הזכרון (או להיפך)?
יש ללחוץ על ה-HotSync manager עם הכפתור הימני ולבחור Custom. בתוך הרשימה שנפתחת יש ללחוץ פעמיים על mapa2go_manager

3. האם תוכנת אנטי וירוס רצה ברקע?
תוכנות שרצות תמיד ברקע, כמו אנטי וירוס, עלולות לגרום לבעיות התקנה. יש לנטרל תוכנות אלה בזמן התקנת התוכנה.
עתה, נסו להתקין מחדש את mapa2go.

4. האם Palm Desktop Software לא מעודכנת?
ניתן וכדאי להוריד את הגירסה האחרונה של Palm Desktop Software מהאתר הרשמי: http://www.palmone.com/us/support/downloads/win_desktop.html.
עתה, נסו להתקין מחדש את mapa2go.

5. האם למרות שבוצע סינכרון מתקבלת הודעה "חלפו 30 יום מהסינכרון האחרון"?
נראה שהתאריך בפאלם ובמחשב האישי לא מעודכן להיום.
  • עדכנו את התאריך והשעה בפאלם ובמחשב האישי.
  • בצעו סינכרון.

6. האם למרות שבוצע סינכרון לא מופיע בפאלם אייקון של מפה?
גשו לתיקייה C:\Palm\User Name\Installומחקו את כל הקבצים אשר נמצאים בתיקייה זו. בצעו סינכרון.

7. האם מופיעה הודעת שגיאה בנוסח "! Invalid property value. An unexpected setup error has occurred" ?
נראה שמעולם לא סינכרנתם את המחשב הביתי, או שלא מוגדרים לו משתמשים. יש ללחוץ CANCEL בחלון הודעת השגיאה, ולצאת מתהליך ההתקנה. לאחר מכן יש לבצע סינכרון ראשון של הפאלם, ולבדוק האם הסינכרון פועל כשורה ללא mapa2go. אם הכל תקין, יש להתקין מחדש את mapa2go.

8. האם תוכנת ההתקנה קורסת ומתקבלת הודעת שגיאה כל שהיא לפני השלב שבו מתבקשים לבחור שם משתמש ?
תוכנת ה- HotSync Manager חייבת להיות מותקנת במחשב ומופעלת.
התוכנה מסופקת ע"י PALM ובלעדיה לא ניתן לבצע סינכרון של המכשיר (כאשר התוכנה פועלת מופיעה סמל בתחתית המסך משמאל, ליד השעון. אם היא לא מופעלת יש להפעיל אותה. בדרך כלל, ניתן לאתר את התוכנה כך:
Start -> Programs -> Palm Desktop -> HotSync Manager.

9. למשתמשי XP - האם שמרת את mapa2go על שולחן העבודה במחשב הביתי?
יש לשמור את mapa2go במקום אחר. עתה, נסו להתקין מחדש את mapa2go.

10. האם ברשותך Treo180/270?
היכנסו לDelete במכשיר הפאלם. חפשו קובץ בשם MathLib. אם מצאתם קובץ כזה, יש למחוק אותו.
עתה עלינו למחוק את כל המופעים של הקובץ הזה גם מהמחשב הביתי: היכנסו לתיקיה C:\Program Files\Handspring במחשב הביתי. חפשו ומחקו את הקובץ MathLib בתיקייה זו ובכל תתי התיקיות שלה.
עדכון הגדרות system בתוך HotSync Manager: אם האפשרות Desktop overwrites Handheld מסומנת, יש להסיר את הסימון, ולסמן את האפשרות Set as default.
לאחר מכן הורידו את הקובץ mapa2go.exe ושמרו אותו בספרייה שבה מותקנת mapa2go (ברירת המחדל היא \C:\Program Files\mapa2go) במקום הקובץ הקיים. לאחר מכן בצעו סנכרון נוסף.

11. האם גרסת ה-HotSync Manager במחשבך היא 5.4 ומעלה?
(לבדיקת הגרסה, יש ללחוץ עם העכבר על ה-HotSync Manager ולבחור ב-About)

העתיקו מספריית palm desktop (בדרך כלל \c:\program files\palm one) את הקובץ comdirect.dll אל תוך ספריית mapa2go
(בדרך כלל \c:\program files\mapa2go) במקום הקובץ הקיים ובצע סינכרון.

12. האם קיבלתם הודעת שגיאה בעת ההתקנה, לפני הזנת שם משתמש של פאלם?
יש להפעיל את ההתקנה שנית, מיד אחרי הפסקת תהליך ההתקנה הראשון.

13. האם מופיעה הודעה "A file being copied is not newer version of the file currently on your system"?
כבר מותקנים אצלכם חלק מרכיבי התוכנה. מומלץ לאשר את ברירת המחדל (ללחוץ ENTER בחלון ההודעה), כלומר, לשמור על הקבצים הקיימים. יש להמשיך בתהליך ההתקנה.

14. האם הבעיה עדיין לא נפתרה?
במקרה שכל הפעולות עד כה לא הועילו, נבקש מכם לשלוח לנו שני קבצים, conduitsetup.log, ו- HotSync.Log שיתנו לנו אינדיקציה מדויקת לגבי הבעיה.

העתקת קובץ הלוג של ה- CONDUIT
  היכנסו ל: C:>Program Files>Mapa2go>
  העתיקו משם את הקובץ שנקרא: conduitsetup.log

העתקת קובץ ה- HotSync.Log
  קליק ימני על האייקון של ה-Hotsync בסרגל הכלים שלך >> View Log
  • העתיקו את כל הנתונים המופיעים בחלון על-ידי "צביעה" שלהם ופקודת העתק
    (ctrl+c).
  • הדביקו את הנתונים שהעתקתם (ctrl+v) לטופס דואר אלקטרוני ושילחו אותו
    אלינו לכתובת info@mapa.co.il

כמו כן אנא ציינו את הפרטים הבאים:
  • האם השגיאה קרתה בעת הורדה/תקנה/סנכרון/הרצה על הפאלם?
  • דגם הפאלם שלך.
  • כמות זיכרון וזיכרון פנוי.
  • PalmOs
  • גרסת מערכת ההפעלה והדפדפן עליהם את/ה עובד/ת.


שירות לקוחות
אם הבעיות עדיין לא נפתרו אנא שלחו אימייל מפורט ל - info@mapa.co.il.
כאשר מדווחים על תקלה חשוב לפרט במידת האפשר אלו פעולות ביצעתם ומה התקלה.
כמו כן, אם נתקלתם בהודעות שגיאה, אנא העתיקו במדויק את תוכן ההודעה והכותרת שלה.

לשאלות ובירורים נוספים נא לפנות במייל או בטלפון 03-6210523.
תודה וגלישה נעימה!





 הורדת התוכנה