חפש
למשל: מסעדות כשרות, צימר עם בריכה טיפים לחיפוש
 שלום אורח!      כניסה למנויים |  הרשמה לאתר |   לאפליקציות מפה עקבו אחרינו בטוויטר   עקבו אחרינו בפייסבוק   23.11.2017   |
19º   מעונן חלקית   לתחזית מזג האויר המלאה
עוד עזרה...
פורום תמיכה טכנית
בעיות בכניסה וגלישה באתר

לעתים, מערכת זיהוי המנויים באתר לא קולטת היטב את שם המשתמש והסיסמה של המנויים, למרות שהוזנו כראוי. הסימפטום המוכר הוא הפניה חוזרת ונשנית לעמוד "החשבון שלי" או לעמוד תקלה. על מנת לפתור בעיות אלה עלינו לבדוק מספר הגדרות. עברו על הסעיפים הבאים. אם הבעיה לא נפתרה, המשיכו לסעיף הבא.

1. האם גירסת הדפדפן ( Explorer ) היא 5.5 ומעלה?
אם לא, יש לשדרג את הדפדפן שכן האתר תומך רק בדפדפני אקספלורר מגירסה 5.5 ומעלה.

2. האם הדפדפן שלך מגירסה 6 ומעלה?
א.יתכן שהדפדפן מונע גישה לאתרים מסויימים. יש לאפשר גישה לאתר מפה:
• היכנסו בדפדפן ל - Tools>Internet Options (כלים/ אפשרויות אינטרנט)
• בחרו בלשונית Privacy (פרטיות)
• לחצו על הכפתור Edit (עריכה)
• בחלון שיפתח כתבו את הכתובת הבאה בשדה העליון: www.mapa.co.il
• לחצו על הכפתור "אפשר" (Allow), ולחצו לאישור
• עתה יש לסגור את כל הדפדפנים הפתוחים ולפתוח את הדפדפן מחדש. לבדיקה היכנסו לעמוד המפות.

ב. יתכן שהדפדפן אינו מאפשר קוקיז:
• בחרו בלשונית Privacy (פרטיות).
• הקישו על כפתור ה- Advanced (מתקדם).
סמנו את תיבות הסימון שליד ההגדרות:
• בטל טיפול אוטומטי בקבצי Cookie
• קבצי Cookie של צד ראשון
• אפשר תמיד קבצי Cookies של Session

ג. במידה שהבעיה עדיין קיימת:
• לחצו יציאה (משמאל למעלה).
• הזינו את שם המשתמש והסיסמה, הסירו את ה-V מ"זכור שם משתמש וסיסמה" ולחצו על כפתור "כניסה למנויים".
* במקרה זה בכל כניסה לאתר תתבקשו להזין שם וסיסמה.

3. האם ברקע רצה תוכנת Firewall או אנטי וירוס?
אם יש תוכנות כאלה, יש לכוון אותן כך שיאפשרו לאתר לפעול כשורה. אך תחילה נבדוק אם הן הבעיה:
• האייקונים של תוכנות אלו נמצאים בדרך כלל ליד השעון של Windows בשורת המשימות שבתחתית המסך.
• בכדי לנטרל את התוכנות האלה יש ללחוץ על הכפתור הימני שבעכבר כשהוא מצביע על האייקון, ולבחור באפשרות Disable או "בטל".
• לבדיקה היכנסו לעמוד המפות.
• גם במקרה שבדיקה זו נכשלה, חשוב לזכור לאחר הכניסה לאתר להפעיל מחדש את תוכנת האבטחה - על ידי לחיצה על הכפתור הימני בעכבר ובחירה באפשרות enable או "הפעל".

4. האם נכנסתם בעבר לאתר עם שם משתמש אחר?
יתכן ששמור במחשב קוקי עם פרטים לא מעודכנים.
מחיקת קוקי ישן
• עליכם למחוק את הספרייה הבאה בדפדפן:
Tools >Internet Options >General > Delete Cookies
• לאחר המחיקה יש לסגור את כל הדפדפנים הפתוחים ולפתוח את הדפדפן מחדש.
כניסה מחדש לאתר
• לחצו יציאה (משמאל למעלה).
• הזינו את שם המשתמש והסיסמה ולחצו על כפתור "כניסה למנויים".
• כדי לבדוק שהכל תקין, נסו להיכנס לעמוד המפות.

5. האם רמת האבטחה של הדפדפן גבוהה מדי?
יתכן שרמת האבטחה של הדפדפן מכוונת על רמה גבוהה מדי, מה שגורם בעיות בגלישה באתר. נבדוק אם יש צורך להנמיך את הרמה ל"בינוני", שהיא רמת האבטחה המקובלת:
• היכנסו בדפדפן ל - Tools>Internet Options (כלים/ אפשרויות אינטרנט)
• היכנסו ללשונית Security (אבטחה)
• לחצו על הכפתור Custom Level (התאמה אישית)
• בתחתית החוצץ שנפתח נמצא שדה קטן המראה את רמת האבטחה - וודאו שהיא מכוונת על Medium (בינוני). ולחצו לאישור.
• אם יש דפדפנים נוספים פתוחים יש לסגור את כולם חלונות הדפדפן הפתוחים ולהיכנס אליו בשנית. לבדיקה היכנסו לעמוד המפות.
• אם הבעיה עדיין לא נפתרת עברו על תהליך זה בשנית אך הפעם שנו את רמת האבטחה ל- Low.

במידה והבעיה עדיין קיימת:
אנא העבירו לנו במייל לכתובת Info@mapa.co.il את הפרטים הבאים:
• גירסת מערכת ההפעלה והדפדפן.
• האם הבעיה מתרחשת רק בגלישה לאתר מפה או שמא גם באתרים אחרים ברשת.
• האם אתם גולשים מהעבודה. אם כן, אילו תוכנות אבטחה קיימות שם.
• אם מתקבל מספר תקלה אנא ציינו את מספרה.


לשאלות ובירורים נוספים נא לפנות במייל או בטלפון 03-6210523.
תודה וגלישה נעימה!